Lenovo K10 Note

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Mobilné telefóny

Zoznámte sa s telefónom Lenovo K10 Note Srdcom zariadenia je výkonný procesor Snapdragon 710, ktorý vám dopraje nekonečný užívateľský zážitok, či už hráte hry, surfujete na webe alebo sledujete videá. Batéria s kapacitou 4050mAh zabezpečí dostatok energie na všetko čo radi robíte. Trojlístok objektívov ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Mobilné telefóny

Zoznámte sa s telefónom Lenovo K10 Note Srdcom zariadenia je výkonný procesor Snapdragon 710, ktorý vám dopraje nekonečný užívateľský zážitok, či už hráte hry, surfujete na webe alebo sledujete videá. Batéria s kapacitou 4050mAh zabezpečí dostatok energie na všetko čo radi robíte. Trojlístok objektívov Lenovo K10 Note dostal do vienka trojicu objektívov, s ktorými zachytíte všetko podstatné. Kombinácia 16 Mpx, 5 Mpx a 8 Mpx snímača disponuje umelou inteligenciou, ktorá sa postará o to aby vaše zábery boli vždy neodolateľné. AI algoritmy ponúkajú režim Super Night, vďaka ktorému nasnímate krásny a svieži obraz aj pri horších svetelných podmienkach. Ukážte, čo je na vás najkrajšie Predný fotoaparát rozpoznáva črty tváre a vyzdvihuje to čo je na vás najkrajšie. Aj pomocou bokeh efektu si môžete vytvoriť nádherné portréty, ktoré môžete okamžite zdieľať so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach. Vizuálny zážitok, ktorý stojí za to Všetko sa vám zobrazí na veľkolepej obrazovke s 6,3-palcovou uhlopriečkou. Vďaka dizajnu s umiestnením kamery v tvare malej kvapky bude váš vizuálny zážitok plnohodnotný a bez zbytočných rušivých elementov.

Prezrite si ďalšie Mobilné telefóny Lenovo, najprezeranejšie produkty Lenovo alebo najlacnejšie Mobilné telefóny.