Domoss.sk recenzie

-pôsobenie spoločnosti na trhu obchodu už viac ako 30 rokov -spoločnosť má ako záruku stability e-shopu kamenný obchod -jedinečný je aj svojou šírkou ponúkaného sortimentu -spoločnosť je členom siete EURONICS najväčšej siete v Európe -poskytuje štandardné i neštandardné služby

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  91.4%

100% zákazníkov odporúča na základe nákupu z posledných 90 dní

Priemerná doba dodania je 3.1 dni

97.6% zákazníkom dorazil tovar do 10 dní

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

9.7
Komunikácia obchodu
9.6
Komunikácia prepravcu
9.7
Celkové hodnotenie

Všetky recenzie (587)

83
13.05.2013 03:05
8
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
8
Prístup a komunikácia
spokojný
  • pohodlie, dobrá cena
  • tovar bol vystavený v obchode a bol zabalený v náhradnej krabici
87
01.02.2013 03:02
8
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
Spokojnosť
  • Tovar skladom
  • Nenašiel som
87
01.02.2013 03:02
8
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
Spokojnosť
  • Tovar skladom
  • Nenašiel som
90
27.01.2013 07:01
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
Rychle dodanie a vybavenie objednavky.
  • Dostupnostr
  • Ziadne
90
27.01.2013 07:01
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
Rychle dodanie a vybavenie objednavky.
  • Dostupnostr
  • Ziadne
63
07.12.2012 07:12
8
Prehľadnosť obchodu
5
Dodacia lehota
6
Prístup a komunikácia
výhodné pre zákazníka pokým sa dodrží termín dodávky
  • nemusím vyhľadávať špecializované predajne a som obslúžený pred dverami domu
  • komunikácia medzi kuriérom a kupujúcim, t.j. vyčkávanie doma na tovar
  • ( v mojom prípade bol tovar nahlásený na stredu a prišiel v pondelok ďalšieho týždňa), nevadilo by mi to, keby som vedel predbežný deň a hodinu dodávky...
  • päť dní sa mi zdá veľké oneskorenie
63
07.12.2012 07:12
8
Prehľadnosť obchodu
5
Dodacia lehota
6
Prístup a komunikácia
výhodné pre zákazníka pokým sa dodrží termín dodávky
  • nemusím vyhľadávať špecializované predajne a som obslúžený pred dverami domu
  • komunikácia medzi kuriérom a kupujúcim, t.j. vyčkávanie doma na tovar
  • ( v mojom prípade bol tovar nahlásený na stredu a prišiel v pondelok ďalšieho týždňa), nevadilo by mi to, keby som vedel predbežný deň a hodinu dodávky...
  • päť dní sa mi zdá veľké oneskorenie

Reklama