Clinique Happy for Men 200ml | Pricemania

Clinique Happy for Men 200ml

Odporúčame: Top20 produktov z kategórie Deodoranty a antiperspiranty pre mužov

Príťažlivá a zmyselná citrusová pánska vôňa. Parfém Clinique Happy for Men dopraje mužom príjemné ochladenie, v ponuke má čistú zmyselnosť a pôvabnú ľahkosť. Parfém Clinique Happy for Men prechádza za hranice bežných pánskych vôní, po náročnom dni pôsobí ako balzam na dušu a svojmu nositeľovi dopraje ...viac

Je nám ľúto. Tento produkt nieje aktuálne v ponuke žiadneho e-shopu na Pricemánii.

Popis

Príťažlivá a zmyselná citrusová pánska vôňa. Parfém Clinique Happy for Men dopraje mužom príjemné ochladenie, v ponuke má čistú zmyselnosť a pôvabnú ľahkosť. Parfém Clinique Happy for Men prechádza za hranice bežných pánskych vôní, po náročnom dni pôsobí ako balzam na dušu a svojmu nositeľovi dopraje príjemný relax. Prvé akordy parfému Clinique Happy for Men prinášajú ľadovú sviežosť v podobe citrusov. Akordy exotiky do vône vnášajú ovocie kalamazi a yuzu. Srdce parfému je pod nadvládou zelených nôt, ktoré vôni dodávajú akord mužnosti. Drevitý základ tvorí zmes guajakového a cédrového dreva, dotvára harmóniu vône, stredomorský cypriš je nositeľom emócie. Flakón pánskeho parfému Clinique Happy for Men je vyrobený zo skla škoricovej farby, zdobí ho strieborný uzáver. Clinique Happy for Men sa hodí pre muža, ktorého ubíja stereotyp, je vyznávačom hektického spôsobu života. Vôňa uvedená na trh v roku 1999.Zloženie vône:.Hlava: limetka, mandarínka, kalamazi, yuzuSrdce: frézia, konvalinka, ruža, jazmínZáklad: cédrové drevo, guajakové drevo, pižmo, cypriš.Clinique Zakladateľka Estée Lauder začala písať históriu značky v roku 1968. Podnet bol rozhovor s dermatológom uverejnený v módnom časopise Vogue. Z jeho základu sa začala venovať hypoalergénnej kozmetike pre akúkoľvek pleť s vysokou kvalitou. Značka Clinique začala ponúkať produkty pre mužov a ženy pre dokonalé líčenie a starostlivosť o pleť. Rovnako produkovala aj vône určené obom pohlaviam. špecializáciou sú aj produkty na predoperačné a pooperačné stavy. Značka si zakladá na neparfémovaných vôňach, ktoré neobsahujú žiadne alergény, preto sú veľmi vhodné aj pre najcitlivejšiu pokožku. Svoje portfólio tak značka smeruje a zacieľuje na zákazníkov, ktorí trpia na nejakú alergiu a potrebujú špeciálnu kozmetiku.

Vývoj ceny

Reklama

Najprezeranejšie produkty

Reklama