Realizoval som nakup USB kluca, ktory sa mechanicky podkodil po 2 dnoch, praskol v casti, ktora sa zasuva do USB. Reklamaciu mi neuznali, tak som sa obratil na vyrobcu KINGSTON v anglicku, kde mi za 2 tyzdne poslali obratom novy USB kluc a dokonca zelezny, povodny bol z umelej hmoty. Niesom spokojny s pristupom firmy datacomp, ktory nemaju zaujem o zakaznikovu spokojnost - iba predat tovar a nestarat sa. Pritom KINGSTON bez problemov mechanicke poskodenie uznal a ako som pisal obratom mi poslal novy USB kluc, a aby som bol spokojny ako ich zakaznik poslal mi USB kluc celokovovy.
Bohuzial pristup firmy DATACOMP v tomto pripade je ze mozem byt rad, ze mi KINGSTON reklamaciu uznal, ze DATACOMP neuznava mechanicke poskodenia USB klucov. Dokonca DATACOMP nebol schopny ani pomoct pri vymene usb kluca, trebalo totiz poslat moj poskodeny usb kluc do anglicka a vzhladom na cast som potreboval mat usb kluc k dispozicii. Datacomp vobec nevysiel v ustrety - teda navrhoval som, aby mi datacomp dal novy usb kluc, a ze teda KINGSTON im posle novy kluc.
Nie nedalo sa, musel som cakat 2 tyzdne, kim mi prisiel od KINGSTONU novy USB kluc, proste pristup firmy DATACOMP ziadny.