Pri vypĺňaní objednávky som pri kolónke "Poznámky" jasne uviedol aby ma telefonicky nekontaktovali ale aby mi poslali buď SMS alebo E-mail keď zásielka dorazí (dôvod prečo neodpovedám na cudzie hovory je ten, že sa ma snažia kontaktovať rôzne agentúry, banky, telekomunikácie, apod., niekedy za sebou až 11-krát za deň zo 6-tych rôznych čísiel, a ja som sa toto ich dotieravé správanie rozhodol ignorovať keďže nevidím inú možnosť ako sa proti tomuto modernému a "legálnemu" spôsobu narúšania ľudského súkromia brániť). Túto moju poznámku zrejme odignorovali lebo som žiadnu správu nedostal. Zásielka mi dorazila začiatkom týždňa v skorých ranných hodinách a podarilo sa mi ju prevziať len tak-tak, keďže som si všimol čiernej dodávky z prepravnej služby UPS a niekdo sa mi silne pokúšal dovolať a nakoniec som sa rozhodol na hovor odpovedať. Prepravcovi som vysvetlil prečo som mu na hovori odmietal odpovedať načo mi namietal že on žiadne inštrukcie zo strany predávajúceho nedostal a že jeho by zaslanie textovej správy stálo celých 10 centov, čo je z jeho strany zrejme neprekonatelne vysoká čiastka ktorú si on vzhľadom na jeho zamestnanie nemôže dovoliť (musím dodať, že volajúcim z mne neznámeho čísla automaticky ruším, čiže sa mohol dovtípiť, že mu opakovane ruším hovori práve z toho dôvodu, že mu na hovor nechcem odpovedať). Naopak, pri platbe mi on nebol schopný vydať zo sumi ktorú som mu podal a nebol mi schopný vrátiť skoro celé euro, pričom bol namrzený a chcel to odbyť tým, že mi to euro bude dlžný s čím som samozrejme nesúhlasil (nemám nakupovanie cez Internet na dennom poriadku a pochybujem že by som sa dakedy v živote ešte s touto osobou stretol a aj keby, zrejme by si na žiadnu dlžobu nevzpomenul). Nakoniec sa našiel spôsob aby mi "to euro" vrátil a už sa hnal preč keď som mu povedal že ešte si potrebujem skontrolovať balík (pri vyplňovaní objednávky som bol jasne upozornený na fakt, že NIE JE možné reklamovať poškodený tovar PO dodaní, resp. že si ho mám skontrolovať pri preberaní, za prítomnosti zamestnanca prepravnej spoločnosti) načo mi on namietol, že ak by bol výrobok poškodený, tak mu mám zavolať a že on sa preň vráti (nebolo ho možné zastaviť). Našťastie sa zdá, že výrobok dorazil nepoškodený, keďže som ho nechcel rozbaliť lebo je určený do daru (samotný výrobok je ešte samostatne zabalený v originálnej krabici, čiže som rozbaloval len tú v ktorej mi ju doniesla prepravná spoločnosť). Dúfam, že moja skúsenosť pomôže ostatným s nákupom v tomto obchode a že ich pripravý na to čo ich čaká, keď si objednajú tovar formou dobierky.
Poznámka: Ospravedlňujem za prípadné chyby v texte, keďže som túto recenziu písal cez môj smartphone.