Bol to môj prvý a totálne neúspešný obchod. Tovar som si objednala na splátky, no došla mi zmluva na nákup v plnej sume. Tak som objednávku refundovala a bola mi vystavená nová. Tento proces sa mi zdal zbytočne zdĺhavý, ale budiš. No vrcholom bolo, že tovar došiel a opäť s nesprávnou zmluvou, teda znovu na plnú sumu. Pracovník doručovacej služby bol ochotný v prípade kladného vybavenia administratívy mi tovar uvoľniť, no zo strany Alzy nebola najmenšia ochota mi dodatočne zaslať nové zmluvy a to aj napriek tomu, že tovar som už vlastne mala v rukách, ale aj nemala. Tento trapas sa udial 16.marca a dodnes mi nebola vystavená nová zmluva, na ktorej sme sa po telefonickom rozhovore dohodli. A neviem, či by som sa vôbec tovaru niekedy dočkala, preto som si ho už kúpila radšej v tradičnom obchode. Bol to môj prvý internetový nákup a mne neostáva iné, ako konštatovať, že nákup cez internet nefunguje.