Najväčší obchod s počítačmi a elektronikou. Možnosť osobného odberu v takmer 600 AlzaBoxoch a na pobočkách v Bratislave, Nitre, Trnave, Trenčíne, Žiline, Košiciach, Senci, Poprade, Prievidzi, Banskej Bystrici a v Prešove.
na 70% nakolko sa mi to stalo uz druhykrat,raz ste mi nedodali objednavku v celku ale na dvakrat.Tiez ziadna slava.
snad len to ze mi to donesie kurier.
Tak ako sa mi stalo pri poslednej objednavke spred 10dni,ze ste reagovali az na moj mail,ked som chcel vediet ako to je s mojou objednavkou a zrazu ste mi napisali po troch dnoch aj to ste reagovali na moj mail,ze tovar je poskodeny comu neverim nakolko ste mi to mali dat vediet skor a nie az ked som sa ja ozval mailom ze kedy mi pride tovar.Vlastne som to potreboval surne na vikend a uz som potom nestihol objednat tovar niekde inde takze vlastne som bol skodny a to by sa nemalo stavat,aby si zakaznik mohol stihmut objednat tovar aj niekde inde,nakolko nie ste ojedinely a ked raz zakaznik sa na to spolieha tak by sa to nemalo stavat.Posielam vam vyjadrenie vasho mailu:Dobrá den, Vážený Slovaku,
Informaci o poškození zboží se snažíme odeslat hned jak na poškození zboží přijdeme.
Omlouváme se za způsobené potíže.
V zájmu zvyšování kvality našich služeb směrem k zákazníkům, prosíme o Váš názor na způsob vyřízení Vašeho emailu.
From: Stanley [mailto:mistal@netkosice.sk]
Sent: Friday, February 04, 2011 6:18 PM
To: Obchod - Alza.cz
Subject: Re: Poškozené zboží - Alza.cz
Dufam ze sa to v buducnosti uz nebude opakovat nakolko beriem od vas nejaky ten tovar ale uz budem mat trochu obavi.S pozdravom Slovak
PS:Taketo problemy by ste mali hlasit telefonicky a co v najkratsom case!
40
14.02.2011 08:02
6
Prehľadnosť obchodu
6
Prístup a komunikácia
na 70% nakolko sa mi to stalo uz druhykrat,raz ste mi nedodali objednavku v celku ale na dvakrat.Tiez ziadna slava.
snad len to ze mi to donesie kurier.
Tak ako sa mi stalo pri poslednej objednavke spred 10dni,ze ste reagovali az na moj mail,ked som chcel vediet ako to je s mojou objednavkou a zrazu ste mi napisali po troch dnoch aj to ste reagovali na moj mail,ze tovar je poskodeny comu neverim nakolko ste mi to mali dat vediet skor a nie az ked som sa ja ozval mailom ze kedy mi pride tovar.Vlastne som to potreboval surne na vikend a uz som potom nestihol objednat tovar niekde inde takze vlastne som bol skodny a to by sa nemalo stavat,aby si zakaznik mohol stihmut objednat tovar aj niekde inde,nakolko nie ste ojedinely a ked raz zakaznik sa na to spolieha tak by sa to nemalo stavat.Posielam vam vyjadrenie vasho mailu:Dobrá den, Vážený Slovaku,
Informaci o poškození zboží se snažíme odeslat hned jak na poškození zboží přijdeme.
Omlouváme se za způsobené potíže.
V zájmu zvyšování kvality našich služeb směrem k zákazníkům, prosíme o Váš názor na způsob vyřízení Vašeho emailu.
From: Stanley [mailto:mistal@netkosice.sk]
Sent: Friday, February 04, 2011 6:18 PM
To: Obchod - Alza.cz
Subject: Re: Poškozené zboží - Alza.cz
Dufam ze sa to v buducnosti uz nebude opakovat nakolko beriem od vas nejaky ten tovar ale uz budem mat trochu obavi.S pozdravom Slovak
PS:Taketo problemy by ste mali hlasit telefonicky a co v najkratsom case!
77
14.02.2011 08:02
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
7
Prístup a komunikácia
ohľadne nakupovania super a o reklamovaní neviem, ešte som nič reklamovať nemusel
rýchle
jednoduché
prehľadné
neviem
77
14.02.2011 08:02
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
7
Prístup a komunikácia
ohľadne nakupovania super a o reklamovaní neviem, ešte som nič reklamovať nemusel
rýchle
jednoduché
prehľadné
neviem
77
14.02.2011 08:02
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
7
Prístup a komunikácia
ALZA je prehľadný e-shop s rozmanitým výberom tovarov pre nenáročných úžívateľov, dynamicky sa rozvíjajúci a orientovaný na spokojnosť zákazníka
zatiaľ (3x knock on wood) som nemal problémy s dodaním tovarom...
môžem odporúčať :)
prehladnosť (produkty / účtovníctvo),
(relatívny) dostatok informácií o produktoch,
ceny,
spôsob nákupu,
spoľahlivosť (+/-)
infolinka (ak sa vôbec dovoláte :) )
informácie k niektorým produktom
dodacia doba (absencia vlastného skladu)
77
14.02.2011 08:02
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
7
Prístup a komunikácia
ALZA je prehľadný e-shop s rozmanitým výberom tovarov pre nenáročných úžívateľov, dynamicky sa rozvíjajúci a orientovaný na spokojnosť zákazníka
zatiaľ (3x knock on wood) som nemal problémy s dodaním tovarom...
môžem odporúčať :)