Alza.sk recenzie

Najväčší obchod s počítačmi a elektronikou. Možnosť osobného odberu v takmer 600 AlzaBoxoch a na pobočkách v Bratislave, Nitre, Trnave, Trenčíne, Žiline, Košiciach, Senci, Poprade, Prievidzi, Banskej Bystrici a v Prešove.

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  87.8%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.8
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
8.6
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (7750)

93
14.02.2011 08:02
10
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
bez problémov
  • cena
  • neviem
93
14.02.2011 08:02
10
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
bez problémov
  • cena
  • neviem
40
14.02.2011 08:02
6
Prehľadnosť obchodu
6
Prístup a komunikácia
na 70% nakolko sa mi to stalo uz druhykrat,raz ste mi nedodali objednavku v celku ale na dvakrat.Tiez ziadna slava.
  • snad len to ze mi to donesie kurier.
  • Tak ako sa mi stalo pri poslednej objednavke spred 10dni,ze ste reagovali az na moj mail,ked som chcel vediet ako to je s mojou objednavkou a zrazu ste mi napisali po troch dnoch aj to ste reagovali na moj mail,ze tovar je poskodeny comu neverim nakolko ste mi to mali dat vediet skor a nie az ked som sa ja ozval mailom ze kedy mi pride tovar.Vlastne som to potreboval surne na vikend a uz som potom nestihol objednat tovar niekde inde takze vlastne som bol skodny a to by sa nemalo stavat,aby si zakaznik mohol stihmut objednat tovar aj niekde inde,nakolko nie ste ojedinely a ked raz zakaznik sa na to spolieha tak by sa to nemalo stavat.Posielam vam vyjadrenie vasho mailu:Dobrá den, Vážený Slovaku,
  • Informaci o poškození zboží se snažíme odeslat hned jak na poškození zboží přijdeme.
  • Omlouváme se za způsobené potíže.
  • V zájmu zvyšování kvality našich služeb směrem k zákazníkům, prosíme o Váš názor na způsob vyřízení Vašeho emailu.
  • From: Stanley [mailto:mistal@netkosice.sk]
  • Sent: Friday, February 04, 2011 6:18 PM
  • To: Obchod - Alza.cz
  • Subject: Re: Poškozené zboží - Alza.cz
  • Dufam ze sa to v buducnosti uz nebude opakovat nakolko beriem od vas nejaky ten tovar ale uz budem mat trochu obavi.S pozdravom Slovak
  • PS:Taketo problemy by ste mali hlasit telefonicky a co v najkratsom case!
40
14.02.2011 08:02
6
Prehľadnosť obchodu
6
Prístup a komunikácia
na 70% nakolko sa mi to stalo uz druhykrat,raz ste mi nedodali objednavku v celku ale na dvakrat.Tiez ziadna slava.
  • snad len to ze mi to donesie kurier.
  • Tak ako sa mi stalo pri poslednej objednavke spred 10dni,ze ste reagovali az na moj mail,ked som chcel vediet ako to je s mojou objednavkou a zrazu ste mi napisali po troch dnoch aj to ste reagovali na moj mail,ze tovar je poskodeny comu neverim nakolko ste mi to mali dat vediet skor a nie az ked som sa ja ozval mailom ze kedy mi pride tovar.Vlastne som to potreboval surne na vikend a uz som potom nestihol objednat tovar niekde inde takze vlastne som bol skodny a to by sa nemalo stavat,aby si zakaznik mohol stihmut objednat tovar aj niekde inde,nakolko nie ste ojedinely a ked raz zakaznik sa na to spolieha tak by sa to nemalo stavat.Posielam vam vyjadrenie vasho mailu:Dobrá den, Vážený Slovaku,
  • Informaci o poškození zboží se snažíme odeslat hned jak na poškození zboží přijdeme.
  • Omlouváme se za způsobené potíže.
  • V zájmu zvyšování kvality našich služeb směrem k zákazníkům, prosíme o Váš názor na způsob vyřízení Vašeho emailu.
  • From: Stanley [mailto:mistal@netkosice.sk]
  • Sent: Friday, February 04, 2011 6:18 PM
  • To: Obchod - Alza.cz
  • Subject: Re: Poškozené zboží - Alza.cz
  • Dufam ze sa to v buducnosti uz nebude opakovat nakolko beriem od vas nejaky ten tovar ale uz budem mat trochu obavi.S pozdravom Slovak
  • PS:Taketo problemy by ste mali hlasit telefonicky a co v najkratsom case!
77
14.02.2011 08:02
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
7
Prístup a komunikácia
ohľadne nakupovania super a o reklamovaní neviem, ešte som nič reklamovať nemusel
  • rýchle
  • jednoduché
  • prehľadné
  • neviem
77
14.02.2011 08:02
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
7
Prístup a komunikácia
ohľadne nakupovania super a o reklamovaní neviem, ešte som nič reklamovať nemusel
  • rýchle
  • jednoduché
  • prehľadné
  • neviem
77
14.02.2011 08:02
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
7
Prístup a komunikácia
ALZA je prehľadný e-shop s rozmanitým výberom tovarov pre nenáročných úžívateľov, dynamicky sa rozvíjajúci a orientovaný na spokojnosť zákazníka zatiaľ (3x knock on wood) som nemal problémy s dodaním tovarom... môžem odporúčať :)
  • prehladnosť (produkty / účtovníctvo),
  • (relatívny) dostatok informácií o produktoch,
  • ceny,
  • spôsob nákupu,
  • spoľahlivosť (+/-)
  • infolinka (ak sa vôbec dovoláte :) )
  • informácie k niektorým produktom
  • dodacia doba (absencia vlastného skladu)
77
14.02.2011 08:02
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
7
Prístup a komunikácia
ALZA je prehľadný e-shop s rozmanitým výberom tovarov pre nenáročných úžívateľov, dynamicky sa rozvíjajúci a orientovaný na spokojnosť zákazníka zatiaľ (3x knock on wood) som nemal problémy s dodaním tovarom... môžem odporúčať :)
  • prehladnosť (produkty / účtovníctvo),
  • (relatívny) dostatok informácií o produktoch,
  • ceny,
  • spôsob nákupu,
  • spoľahlivosť (+/-)
  • infolinka (ak sa vôbec dovoláte :) )
  • informácie k niektorým produktom
  • dodacia doba (absencia vlastného skladu)
100
14.02.2011 07:02
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
kvalita za rozumnú cenu
  • rýchlosť a kvalita
  • -
100
14.02.2011 07:02
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
kvalita za rozumnú cenu
  • rýchlosť a kvalita
  • -

Reklama