Riadenie hodnoty podniku

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Riadenie hodnoty podniku - zbierka príkladov je jednou z mála odborných publikácií zaoberajúcich sa problematikou ohodnocovania majetku podniku v rovine praktických príkladov a názorných ukážok konkrétnych postupov ohodnocovania.Je rozdelená na osem kapitol. Na začiatku každej z nich sú stručne opísané ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Riadenie hodnoty podniku - zbierka príkladov je jednou z mála odborných publikácií zaoberajúcich sa problematikou ohodnocovania majetku podniku v rovine praktických príkladov a názorných ukážok konkrétnych postupov ohodnocovania.Je rozdelená na osem kapitol. Na začiatku každej z nich sú stručne opísané metódy využívané v podmienkach Slovenskej republiky. Súčasťou kapitol sú praktické riešené, ale i neriešené príklady (v záujme kontroly správnosti riešenia sú v publikácii uvedené aj ich výsledky) na precvičenie si danej problematiky. Autori sa v jednotlivých kapitolách venujú problematike odpisov, reinžinieringu, reštrukturalizácie, metódam stanovenia všeobecnej hodnoty podniku, ako aj ohodnocovaniu nehmotného majetku (know-how, ochranné známky, patenty, doménové mená). V siedmej kapitole je uvedený príklad na výpočet hodnoty podniku porovnávacou metódou, ktorá má v Slovenskej republike veľkú perspektívu. Posledná kapitola je venovaná ohodnocovaniu špecifických foriem podnikov. Na záver publikácie sú zaradené vybrané state z vyhlášky MS SR č. 492/2004 Z. z. o stanovení všeobecnej hodnoty majetku, koeficienty beta pre krajiny Európy a prehľad najpoužívanejších vzorcov.Publikácia je určená najmä študentom štvrtého a piateho ročníka Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave v súvislosti s výučbou predmetu Riadenie hodnoty podniku, ale aj pracovníkom znaleckých organizácií a odbornej verejnosti, ktorá sa zaujíma o teóriu a prax ohodnocovania.

Reklama

Reklama