Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetluje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti ...
Kniha je koncipována jako systémově pojatá odborná publikace, jejímž cílem je co nejkomplexněji postihnout principy a zákonitosti fungování finančních trhů. Po základech teorie finančního trhu a systemizaci jednotlivých finančních institucí a jejich produktů je následně řešena otázka úroku jako nejvýznamnější ...
Aká podnikateľská filozofia či stratégia pomáhajú tým najskvelejším firmám uspieť v dobe nekontrolovateľného vývoja a nepredvídateľných udalostí? Čo robia inak ako ostatní tí najskvelejší lídri? Aké sú ich vlastnosti a predpoklady poraziť aj svojich konkurentov, ktorí sa nachádzajú aj v zdanlivo lepšej ...
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám. Ať jste nováčkem nebo profesionálem s mnohaletou praxí, díky této knize objevíte nové metody vyhledávání a naučíte se vše potřebné pro ...
Publikácia sa ako prvá v SR komplexne venuje možnostiam využitia princípov konceptu spoločenskej zodpovednosti organizácií (Corporate Social Responsibility) v oblasti športu.
MIROSLAV LABAŠ (*1961, Košice) je zakladateľom, spolumajiteľom a konateľom spoločnosti Labaš, s.r.o., v súčasnosti najväčšieho domáceho veľkoobchodného a maloobchodného distribútora potravín na Slovensku. Zastrešuje vyše 700 maloobchodných predajní vlastnej značky Fresh v rámci celého územia Slovenskej ...
V rokoch 2007 a 2008 svet zažíval finančný a ekonomický kolaps. Táto kniha odhaľuje jeho príčiny vrátane čoraz väčšej globálnej ekonomickej nerovnováhy, rozmach vo využívaní nových finančných nástrojov, nesprávneho riadenia rizík i úloh, ktoré pri kolapse zohrali bývanie a zadlžovanie. Odkrýva dôkazy ...
Predkladaná publikácia popisuje procesy podniku v podobe ich finančného vyjadrenia.
Druh sortimentu : Kniha, Dve stránky vodcovstva, Autoři : Jocko Willink, Rok vydania : 2021,.
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 strán, český, masívny s lesklým krytom Kniha JUDr. Ľuboša Bártu, MBA, medzinárodne uznávaného vinárskeho experta, s názvom"Public relations a marketingová komunikácia v obchode s vínom", je koncipovaná v duchu doby ako "all-in-one". Publikácia si kladie za cieľ byť prehľadnú ...
Kniha - autor Jan Urban, 160 strán, česky, brožovaná s matným krytom Sú vaši zamestnanci málo výkonní a iniciatívny? Chcete svojich zamestnancov motivovať, ale neviete ako? Príde vám finančné forma motivácie už v dnešnej dobe málo? Skúsený a úspešný autor vám v knihe poradí, ako kombinovať finančné i ...
Kniha Naša chuť úspechu od Mariána Gerboca a Vladimíra Vaška, majiteľov firmy GVP Humenné, je výnimočným titulom. Dočítate sa o životnom príbehu dvoch podnikateľov v oblasti potravinárstva, ktorí sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti s riadením veľkoobchodu a maloobchodu. Neočakávajte nijakú teóriu: ...
TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání" a ještě si celý ten proces skvěle užívali.Kniha je určena ...
Kreativita nie je zamestnaním. Pomocou kreativity vynachádzame, zdokonaľujeme a definujeme náš svet. Vysvetľujeme a bavíme sa. Ale čo podnecuje kreativitu? Čo ju posilňuje? Táto vtipná kniha o kreatívnom myslení, naplnená päťdesiatimi vynikajúcimi a provokatívnymi pohľadmi do hlbín kreativity a tvorivého ...
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném ...