Continental ContiWinterContact TS810S 235/40 R18 95V

Cena: Do 48 hodín Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Zimné pneumatiky

Komfortná pneumatika pre automobily strednej a vyššej triedy.ContiWinterContact TS 810 je komfortná pneumatika určená pre automobily strednej a vyššej triedy. Poskytuje vynikajúci handling v zimných podmienkách, vysoký komfort, dlhú životnosť a dobrý brzdný výkon. Vysoký počet záberových hrán v strednej ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Zimné pneumatiky

Komfortná pneumatika pre automobily strednej a vyššej triedy.ContiWinterContact TS 810 je komfortná pneumatika určená pre automobily strednej a vyššej triedy. Poskytuje vynikajúci handling v zimných podmienkách, vysoký komfort, dlhú životnosť a dobrý brzdný výkon. Vysoký počet záberových hrán v strednej a vnútornej časti zaisťuje maximálny záber na zasneženej vozovke.Výhody.Vynikajúce záberové a brzdné vlastnosti na snehu a ľade.Špičkový výkon na mokrej vozovke.Skvelý jazdný komfort.Dlhá životnosť.Asymetrický dezén.Vyšší počet záberových hrán na strednej a vnútornej strane plášťa zabezpečuje podstatné zlepšenie adhézie na zimnej vozovke.O 20% silnejšie lamely na vnútornej strane absorbujú viacej snehu - zlepšený záber na snehu. .Lamelová rozpera.Lamelová rozpera zabraňuje uzatváraniu lamiel v kontaktnej ploche. Lamely môžu pohltiť až o 20% viac snehu. Zlepšené vlastnosti na snehu, predovšetkým záberové vlastnosti a smerová stabilita.Inovovaná behuňúvá zmes.Nový adhezívny polymer ponúka zlepšený výkon na mokrej vozovke, oproti tomu má rovnako dobré vlastnosti na zasneženej vozovke. Vysoko aktívne sadze zvyšujú jazdnú stabilitu a životnosť. Použitie reaktívneho zmäkčovadla zaručuje dlhodobú pružnosť behúňovej zmesi a zvýšený kilometrový výkon.Špecializácia dezénu TS 810.Špecializácia dezénu zaisťuje optimálne vlastnosti na mokru pri rôznych šírkach dezénu. ContiWinterContact TS 810 má tri obvodové drážky, od šírky 225 štyri drážky.Zimný TWI indikátor (Winter Tread Wear Indicator TWI).Zimná pneumatika ContiWinterContact TS 810 P používa zimný TWI indikátor. Ak sa dezén opotrebí na hĺbku 4 mm, vystúpi zimný TWI indikátor v dezéne a ukazuje limit použiteľnosti v zimných mesiacoch.