Lenovo Tab E8 ZA3W0008CZ

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Tablety

Štýlový dizajn a kvalitný displejTablet Lenovo Tab E8 so svojim elegantným dizajnom v čiernej farbe ulahodí nejednému oku. Jeho kompaktné prevedenie z neho robí skvelého spoločníka či už v pracovnom prostredí alebo doma. V jeho štýlovom tele je usadený displej s ulopriečkou 8", ktorý upúta pozornosť ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Tablety

Štýlový dizajn a kvalitný displejTablet Lenovo Tab E8 so svojim elegantným dizajnom v čiernej farbe ulahodí nejednému oku. Jeho kompaktné prevedenie z neho robí skvelého spoločníka či už v pracovnom prostredí alebo doma. V jeho štýlovom tele je usadený displej s ulopriečkou 8", ktorý upúta pozornosť každého užívateľa. Zobrazuje krásny obraz v HD rozlíšení 1280x800 bodov. Pomocou zobrazovacej technológie IPS poskytne žiarivé farby s dokonale ostrým obrazom. Navyše poskytuje vynikajúce zobrazenie vďaka 178° pozorovacích uhloch v oboch rovinách.Vnútorná výbavaPod štýlovým vzhľadom Lenovo Tab E8 sa skrýva výkonný 4-jadrový procesor MediaTek MT8163B, ktorý spolupracuje s operačnou pamäťou s kapacitou 1 GB. Spoločne si hravo poradia s každou náročnou úlohou. Dostatočný priestor na uloženie vašich súborov, fotiek či videí zabezpečí interné úložisko o veľkosti 16 GB, ktoré si viete rozšíriť pomocou micro SD kariet do veľkosti 128 GB. Užite si plynulé prezeranie webových stránok alebo hranie hier, či sledovanie videí vo vysokom rozlíšení. Nezabudnuteľné videá alebo krásne fotky si môžete urobiť vďaka dvojici kamier s rozlíšením 2Mpx (predná) a 8 Mpx (zadná). .Vhodný pre každéhoVďaka preinštalovanému operačnému systému Android 7.0 vám poskytne množstvo zábavy. V aplikácii Obchod si každý člen rodiny nájde tú svoju aplikáciu. Je vybavený s možnosťou viacerých účtov s rozličným nastavením pre každého člena rodiny. Tablet Lenovo Tab E8 sa stane centrom zábavy aj vďaka bohatému a kvalitnému zvuku s technológiou Dolby Atmos. Pohlcujúci zvuk prinesú do vašich uší prostredníctvom slúchadiel. .Užitočné pripojeniaRodinný tablet Lenovo Tab E8 ponúka praktické Wi-Fi 802.11ac a Bluetooth 4.2 pripojenie. Takto získate prístup k internetovej sieti kdekoľvek budete. Stačí jednoducho pripojiť tablet k sieťovému prvku a môžete vstúpiť do internetového sveta. K dispozícii je tiež kombinovaný výstup pre slúchadlá a mikrofón. Nechýba ani čítačka microSD kariet a GPS. .

Prezrite si ďalšie Tablety Lenovo, najprezeranejšie produkty Lenovo alebo najlacnejšie Tablety.