Mikroskopická anatómia pre odbor zubného lekárstva

Cena: Do 5 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Stomatológia

Prv� vydanie nov�ch u�ebn�ch textov Mikroskopick� anat�mia pre odbor zubn�ho lek�rstva - Vybran� kapitoly, je ur�en� pre �t�dium pregradu�lnych a postgradu�lnych �tudentov zubn�ho lek�rstva so zameran�m na �trukt�ry hlavovej oblasti s d�razom na najnov�ie ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Stomatológia

Prv� vydanie nov�ch u�ebn�ch textov Mikroskopick� anat�mia pre odbor zubn�ho lek�rstva - Vybran� kapitoly, je ur�en� pre �t�dium pregradu�lnych a postgradu�lnych �tudentov zubn�ho lek�rstva so zameran�m na �trukt�ry hlavovej oblasti s d�razom na najnov�ie mikroskopick� poznatky o �trukt�re zuba na �rovni svetelnej a elektr�novej mikroskopie. Ver�me, �e kapitoly zameran� na �stnu dutinu, v�voj kost� lebky, �trukt�ru a v�voj temporomandibul�rneho k�bu, v�voj zuba, v�vojov� malform�cie zubov a klinick� pozn�mky zaujm� aj �ir�� okruh odbornej verejnosti. S��as�ou jednotliv�ch kapitol s� v texte zrete�ne vyzna�en� kr�tke klinick� pozn�mky, ktor�mi autori chc� motivova� za��naj�cich �tudentov medic�ny k pochopeniu v�znamu �t�dia z�kladnej �trukt�ry tkan�v a org�nov, pre �al�ie odbory ako je patologick� anat�mia, fyziol�gia a odborn� klinick� predmety. Ve�k� pozornos� autori venovali detailnej mikroskopickej �trukt�re centr�lneho a perif�rneho nervov�ho syst�mu, ktor� v dostupnej odbornej literat�re v s��asnosti ch�ba. V logicky �lenen�ch kapitol�ch �itate� n�jde vy�e dvesto obr�zkov, ktor� s� nevyhnutn�m pomocn�kom pri �t�diu morfologick�ch discipl�n. Ka�d� kapitola je ukon�en� jednoduch�mi kontroln�mi ot�zkami a preh�adom pou�itej literat�ry, ktor� umo�n� �tudentom v pr�pade hlb�ieho z�ujmu roz��ri� si svoje vedomosti.

Prezrite si ďalšie Stomatológia, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Stomatológia.