Granna Nosíková

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Stolové hry

Svět je plný různých vůní a pachů. Vůně lesa nás krásně uvolňuje,.nepříjemné pachy nás většinou varují před nebezpečím a vůně.čerstvého chleba nám připomíná, že je čas něco sníst. Čich je.jedním z našich pěti smyslů a umožňuje nám rozeznávat vůně a pachy,.které nám navozují příjemné pocity či nás naopak ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Stolové hry

Svět je plný různých vůní a pachů. Vůně lesa nás krásně uvolňuje,.nepříjemné pachy nás většinou varují před nebezpečím a vůně.čerstvého chleba nám připomíná, že je čas něco sníst. Čich je.jedním z našich pěti smyslů a umožňuje nám rozeznávat vůně a pachy,.které nám navozují příjemné pocity či nás naopak dokážou varovat.před nebezpečím. Uhádnete, kterou ze šesti vůní cítíte? Je to.jablečný koláč od babičky, nebo záhon plný růží? Hra ve formě lota.i pexesa nabízí hráčům neobvyklé zážitky. Návod v češtině i ve.slovenštině. Doporučováno Asociací klinických logopedů ČR. Může.hrát i jedno dítě!Unikátní hra plná vůní, která patří do série her s názvem SMYSLY,.je určena pro 1 až 4 hráče od 4 do 8 let a přináší dětem neobvyklou.zábavu. Příjemná vůně, jako byla ta, jež se linula bytem o.maminčiných narozeninách, to jsou růže. Tahle vůně mi zase.připomíná mátový čaj, který mi uvařila babička, když mě bolelo.bříško. A takhle nějak vonělo hřiště, když jsme s tátou hráli.fotbal – to bude vůně trávy. V krabici se nacházejí malé nádobky,.ve kterých se ukrývají vůně. Pravidla umožňují tři různé hry. Obsah.balení:.24 kartiček s obrázky.6 nádobek s vůněmi.český a slovenský návod ve formě plakátu.

Prezrite si ďalšie Stolové hry Granna, najprezeranejšie produkty Granna alebo najlacnejšie Stolové hry.