Fantasy Flight Games Middle Earth Quest

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Stolové hry

Stolová hra Middle Earth Quest EN. Dlho očakávaná hra na hrdinov zo sveta Pána prsteňov Temná veža bola obnovená a jej moc rastie každým dňom - na Stredozem sa znáša strach. Spojená moc Pánov západu a elfov je minulosťou. Väčšina elfov dávno odišla a len hŕstka obýva posledné elfské útočisko, než sa ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Stolové hry

Stolová hra Middle Earth Quest EN. Dlho očakávaná hra na hrdinov zo sveta Pána prsteňov Temná veža bola obnovená a jej moc rastie každým dňom - na Stredozem sa znáša strach. Spojená moc Pánov západu a elfov je minulosťou. Väčšina elfov dávno odišla a len hŕstka obýva posledné elfské útočisko, než sa i oni vypravia na púť k Šedým prístavom. Ľudské kráľovstvá zoslabli, krajiny na juhu a východe slúžia Sauronovi a sláva Númenorského rodu dávno vybledla. Kto by sa teda mohol postaviť temnému pánovi? A predsa stále žije nádej. Čarodejník Gandalf neustáva v snahe zjednotiť slobodné národy proti Sauronovým silám. On jediný tiež víe (alebo skôr tuší), kde sa nachádza Prsteň moci. Tento maličký predmet je vec, po ktorej Temný pán prahne zo všetkého najviac a predsa mu stále uniká. Pokiaľ by sa jej zmocnil, získal by späť stratenú moc a všetko by bolo stratené. Middle-Earth Quest je dobrodružná stolová hra pre 2 až 4 hráčov. Jeden z hráčov zaujme úlohu Saurona, spriada najrôznejšie temné plány, rozširuje svoj vplyv a získava nových služobníkov, ktorí mu pomáhajú plány uskutočniť. Ostatní hráči sa stávajú chrabrými obrancami Západu a snažia sa zhatiť plány temného pána - zabrániť mu získať späť Prsteň moci, spomaliť rast jeho vojenskej sily a pretrhať nitky intríg, ktorými manipuluje s vládcami ľudí. Všetky herní mechanizmy sú realizované pomocou žetónov a rôznych druhov kariet. Hra je zasadená do obdobia po oslave Bilbových 111. narodenín a pred odchodom Froda z Kraja. Iba keď ochrancovia západu uspejú, umožnia Frodovi vydať sa na nebezpečné dobrodružstvo a zničiť Prsteň v útrobách Hory osudu, ako je to popísané v Tolkienovej trilógii Pána Prsteňov. Charakteristika: Počet hráčov: 2-4 Doporučený vek: od 13 rokov Dĺžka hry: 3-4 hodiny.