Clarins Bust Beauty Extra Lift Gel 50ml

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Starostlivosť o prsia

Clarins Paris Bust Beauty Extra Lift Gel, Vypínací gel na poprsie, tzv."ramienka podprsenky" 50ml Starostlivosť o telo od Clarins prináša celoročné benefity. Všetky výrobky rady starostlivosti o tela poskytujú skrášľovacie účinky, ktoré podporujú prirodzenú krásu. Pomáhajú udržiavať ideálnu postavu a ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Starostlivosť o prsia

Clarins Paris Bust Beauty Extra Lift Gel, Vypínací gel na poprsie, tzv."ramienka podprsenky" 50ml Starostlivosť o telo od Clarins prináša celoročné benefity. Všetky výrobky rady starostlivosti o tela poskytujú skrášľovacie účinky, ktoré podporujú prirodzenú krásu. Pomáhajú udržiavať ideálnu postavu a ponúkajú riešenie pre každý problém: celulitída, nadmerné tukové zásoby, suchá pokožka alebo nedostatok pevnosti. Clarins Vypínací gel na poprsie predstavuje takzvané "ramienka podprsenky". Ide o starostlivosť s okamžitým vypínacím efektom pre poprsie. Udržuje pevnosť a pružnosť "prirodzenej podprsenky" a zlepšuje tvar poprsia - vypína ich. Poskytuje spevňujúci a hydratačný účinok, ktorý slepšuje deň po dni pevnosť a držanie poprsia. Zloženie produktu (100% prírodné) * Výťažok z ovocia Vu Sua - spevňujúci a antioxidačný účinok, spevňuje kolagénové vlákna. * Ovsený cukor - vypína vďaka vytváraniu neviditeľné podporné siete v pokožke * Výťažok z kôry Katafary - hydratuje a zjemňuje * Vitamín A, E a provitamín B5 - chráni jemnú pokožku dekoltu Použitie: Aplikujte najlepšie ráno kvôli spevňujúcemu efektu hladivými pohybmi od spodnej časti poprsia až po bradu. Gel je svieži a nelepí, takže sa budete môct okamžite obliecť.