GNU B-Nice

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Snowboardy

Dámsky snowboard s kombináciou rocker a camber prehnutia ktorá vytvára univerzálnu dosku pre rôzny typi povrchu a rôzne skúsenosti jazdcov. Je jedno či ste skúsená jazdkiňa alebo sa len začínate učiť. S tímto snowboardom bude jazda zábavou. Parametre ROCKER TYPE BTX (Reverse Camber) - Mierny Camber na ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Snowboardy

Dámsky snowboard s kombináciou rocker a camber prehnutia ktorá vytvára univerzálnu dosku pre rôzny typi povrchu a rôzne skúsenosti jazdcov. Je jedno či ste skúsená jazdkiňa alebo sa len začínate učiť. S tímto snowboardom bude jazda zábavou. Parametre ROCKER TYPE BTX (Reverse Camber) - Mierny Camber na špičke a pätke. Úžasne pláva na prašane a je hravý v parku. Tuhý medzi nohami pre lepšie jazdné vlastnosti a prilnavosť hrán. OHNUTIE Flex Rating: 4-6 (1 mäkký - 10 tvrdý) - Stredne až stredne tuhý flex je ideálny pre širokú škálu podmienok, z upravených tratí až na prášok. TVAR Asymmetrical  - Aj ľudské telo je asymetrické. Preto sa gnu nehalo inšpirovať a vytvorilo prednú a zadnú hranu rôznej dĺžky.  Dlhšia predná hrana vytvára väčšiu trakciu a nieje potrebné na ňu tolko tlačiť. Doska má výbornú trakciu a Vás to stojí menej námahy. True twin- päta aj špička sú rovnako tvarované. Flex sa tiahne peknde rovnomerne od stredu dosky až k koncom. Doska sa správa stále rovnako, aj pri jazde na switch takže si sňou užijete jazdu nielen v parku ale aj v prašane. JADRO Aspen / Columbian Gold / Paulownia LAMINÁTY Tri-Ax / Bi-Ax - Vystuženie vláknami, kombinácia dať snowboardu dlhú životnosť a dostatok popu. BOČNICE UHMW - Ultra High Molecular Weight vonkajšie bočné steny vyrobené zo sóje na báze elastoméru sú laminované na päť vnútorných vrstiev dreva. SKLZNICA Co-extrudovaný - Jednoduchá údržba, odolná a rýchla so základným materiálom. HRANY Magne-Traction® -vrúbkovaný tvar hrany ktorý vytvária väčšiu trakciu pri všetkých typoch povrchu. Už vás neprekvapi zamrznutý lad pod nohami, magna trakcion sa oň vie postarať.

Prezrite si ďalšie Snowboardy GNU, najprezeranejšie produkty GNU alebo najlacnejšie Snowboardy.