Turtle Beach Elite Pro 2

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Slúchadlá

Herný zvukový systém Turtle Beach® Elite Pro ™ 2 + SuperAmp ™ Pro pre Xbox One, vyvinutý v spolupráci s poprednými tímami eSports - náhlavná súprava víťaza! Herný zvukový systém Turtle Beach® Elite Pro ™ 2 + SuperAmp ™ Pro pre Xbox One, vyvinutý v spolupráci s poprednými esportovými tímami ako OpTic ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Slúchadlá

Herný zvukový systém Turtle Beach® Elite Pro ™ 2 + SuperAmp ™ Pro pre Xbox One, vyvinutý v spolupráci s poprednými tímami eSports - náhlavná súprava víťaza! Herný zvukový systém Turtle Beach® Elite Pro ™ 2 + SuperAmp ™ Pro pre Xbox One, vyvinutý v spolupráci s poprednými esportovými tímami ako OpTic Gaming a Splyce, aby priniesol špičkovým a najnáročnejším hráčom novú generáciu zvukového výkonu ponúknuť. Profesionálne vyladené 50 mm reproduktory Nanoclear ™ spoločnosti Elite Pro 2 poskytujú dokonalý a víťazný výkon, zatiaľ čo mikrofón Pro Gaming s technológiou TruSpeak ™ zaisťuje krištáľovo čistý tímový chat. Revolučné náušníky Aerofit ™ ponúkajú pohodlie chladenia, ako aj pasívnu izoláciu šumu a lepšiu reprodukciu basov. Vďaka prelomovému prístroju Elite SuperAmp ™ s pripojením Bluetooth, ovládaním aplikácií, zosilnením zvuku a podporou systému Windows Sonic Surround Sound poskytuje tento kompletný zvukový systém hráčom výhodu, ktorú potrebujú, aby v hre zvíťazili. Anhaltender KomfortElegantná kovová čelenka s polstrovaním, chladiace ušné vankúše Aerofit ™ na báze gélu a ProSpecs ™ Glasses Relief System zaisťujú neprekonateľný komfort nosenia, takže sa môžete plne sústrediť na hru. Bluetooth® KonnektivitätS aplikáciou Turtle Beach Audio Hub pre iOS a Android je možné využiť plný potenciál Elite SuperAmp ™ - vrátane streamovania hudby a prijímania hovorov. Funkcie ako Dynamic Chat Boost ™ a predvoľby EQ je možné ľahko nakonfigurovať podľa osobných preferencií - a hudbu je možné počas hrania streamovať alebo prijímať hovory. Grosse 50 MM Nanoclear™ LautsprecherVďaka inovatívnym 50 mm reproduktorom Nanoclear ™ od spoločnosti Turtle Beach špeciálne vyvinutým pre e-športy ponúka Elite Pro 2 úplne nový zvukový zážitok s vynikajúcou reprodukciou zvuku a krištáľovo čistým tímovým chatom. Aerofit™OhrpolsterPriekopnícke materiálové technológie umožňujú nekompromisné hranie na konkurenčnej úrovni - bez námahy celé hodiny. Mäkký športový textil v kombinácii s pamäťovou gélovou penou vždy zaistí chladnú hlavu. Oddelené vnútorné a vonkajšie kožené bočné steny poskytujú pasívnu akustickú izoláciu proti vonkajšiemu hluku a zároveň slúžia na zlepšenie reprodukcie basov. Pro-Gaming-Mikrofon Mit Truspeak™ TechnologieKomunikácia v tíme je úplným a konečným prvkom v eSports. O tom, či sú zápasy vyhrané alebo prehrané, môže rozhodnúť jediný príkaz. Krištáľovo čistý zvuk chatu Elite Pro 2 s technológiou TruSpeak ™ zaručuje, že každý príkaz bude počuť hlasno a zreteľne. Verstärkter, Satter SoundPretože hlasnejšie je lepšie! Batériový zosilňovač zaisťuje lepšie ponorenie do hier všetkého druhu.Profi-Presets Inklusive Bass Boost™Ešte viac pôžitku z zvuku s charakteristickým zvukom Turtle Beach - vďaka profesionálnym predvoľbám EQ vrátane basov, výšok a zosilnenia hlasu. Superhuman Hearing™Vďaka Superhuman Hearing ™, vyvinutému výhradne spoločnosťou Turtle Beach, prichádza do hry rozhodujúca výhoda! Každý zvuk v tejto oblasti je počuť: nepriatelia sa plížia zozadu, prebíjajú zbrane na prepad, vzdialené vozidlá prinášajúce posily. To je jediný spôsob, ako môžu hráči v zlomku sekundy rozhodovať o živote a konci hry, vďaka čomu vyniknú špičkoví hráči z davu. ProSpecs™ Glasses Relief SystemPatentovaný systém ProSpecs ™ Glasses Relief System od spoločnosti Turtle Beach je integrovaný do ušných boltcov modelu Elite Pro 2 a prostredníctvom minimálnych úprav umožňuje vytvorenie výklenku v náušníku, takže aj ľudia, ktorí nosia okuliare, môžu hrať s maximálnym komfortom. Regelbares Mikrofon-MonitoringProsím nekričte! Vďaka nastaviteľnému monitorovaniu mikrofónu je cez náhlavnú súpravu počuť váš vlastný hlas pri premenlivej hlasitosti, takže už nikdy nemusíte kričať na svojich spoluhráčov a ostatných hráčov. Tento text bol preložený strojovo. Pre Xbox One·Tiež kompatibilný s Windows® 10·Výkonný mikrofón·Tenká kovová čelenka s remienkom na čelenku·Vhodný pre všetky veľkosti·50 mm reproduktory Nanoclear ™·SuperAmp pre dokonalú kontrolu Zvukový radič SuperAmp·Audiokábel pre náhlavnú súpravu, mini USB kábel·Odnímateľný mikrofón·Sprievodca rýchlym štartom·Nálepka s plážou Turtle Beach.

Prezrite si ďalšie Slúchadlá Turtle Beach, najprezeranejšie produkty Turtle Beach alebo najlacnejšie Slúchadlá.