Vista Seva 719

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Seva stavebnice

TEDDIES Stavebnica Seva plast719ksPopis:Seva 719 je sada, ktorá obsahuje celkom 719 dielikov, z ktorých jemožné postaviť čokoľvek Vás napadne. Táto stavebnica je kompatibilnás ostatnými stavebnicami SEVA a možno ich tak bezproblémov vzájomnekombinovať a rozširovať možnosti stavania a realizovať tak väčšie ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Seva stavebnice

TEDDIES Stavebnica Seva plast719ksPopis:Seva 719 je sada, ktorá obsahuje celkom 719 dielikov, z ktorých jemožné postaviť čokoľvek Vás napadne. Táto stavebnica je kompatibilnás ostatnými stavebnicami SEVA a možno ich tak bezproblémov vzájomnekombinovať a rozširovať možnosti stavania a realizovať tak väčšie aväčšie modely a stavby.Seva je známa a veľmi originálne, česká, polytechnická od českéhovýrobcu Vista. S dostatkom dielikov je možné so stavebnicou SEVA postaviťv podstate čokoľvek. Jej koncepcia je založená na niekoľkých málorôznych dieloch, ktoré je možné ľubovoľne kombinovať, takže môžuvznikať úžasná a originálne diela. Princíp stavby je veľmi jednoduchýnajprv vytvoríte kostru z modrých dielikov, ktoré spojíte bielymi kockami.Podľa potreby potom pridáte žlté či červené štvorca ako stenyu domčekov alebo karosérii u aut.Jednoduché veci zvláda postaviť aj päťročné dieťa. Baviť všakmôže táto stavebnica vďaka svojej originalite i dospelých. Balenia samôže líšiť od vyobrazenia tvarovo a farebne líšiť podľa aktuálnejvýroby. Obsah, počet dielikov atď. Zostáva samozrejme stále rovnaký.

Prezrite si ďalšie Seva stavebnice Vista, najprezeranejšie produkty Vista alebo najlacnejšie Seva stavebnice.