Recenzie JBL GO 3

JBL GO3prenosný reproduktor • výkon 4,2 W RMS • frekvenčná odozva 110 Hz až 20 kHz • Bluetooth 5.1 • USB-C • odstup signálu od šumu 85 dB • doba nabíjania 2,5 hodiny • čas prehrávania hudby až 5 hodín • rozmery: ...viac

od 31,30 € Porovnať ceny

Recenzie

Celkové hodnotenie produktu

100% Perfektný 2 recenzie
10
AnonymPred 1 rokom a 5 mesiacmi

Je celkom príjemný do ruky. Hrá dostatočne nahlas. Rýchle párovanie a takmer okamžité pripojenie po zapnutí. Po zapnutí a pripojení k zariadeniu prehrá zvuk aj pri vypínaní, to by som celkom uvítala, keby išlo cez nejakú apku vypnúť. Používam predovšetkým na počúvanie audiokníh a hovoreného slova. Nemám pocit, ako niektorí recenzenti, že je počúvanie hovoreného slova hrozné. Dá sa pohrať s ekvalizérom, ale u väčšiny nemám problém. Je trochu prebasovaný, pri niektorých skladbách je to potrebné vyladiť, ale celkovo hrá dobre aj hudbu, vzhľadom na svoju veľkosť. Nepočúvam techno s...y a elektronickú "muziku", ale rock a metal - keď si to človek vyladí, tak na takého drobca hrá obstojne. Ovládacie tlačidlá veľmi nepoužívam, je lepšie ovládať na prepojenom prístroji. Tlačidlá majú trochu dlhšiu odozvu. Jediné, čo mi vadí, že neukazuje % nabitia, takže to je také na blind. Skrátka je to kvalitne spracovaný výrobok (už letel niekoľkokrát na zem a prestál to). Na superkvalitné počúvanie to nie je, je to jednoducho prenosný reprák k mobilu a to spĺňa dokonale.

• hrá hlasno
  • bezproblémové a rýchle pripojenie
  • zaujímavý dizajn
  • kvalitné spracovanie
  • farba blue coral - tá desivá ružová na fotkách produktu nevyzerá tak príšerne, ale je hrozná - holt nebol k dispozícii čierna varianta ..... na funkciu to vplyv nemá :)
  • pri vyššej hlasitosti skáče po podložke
  • neukazuje % nabitie
10
TomasPred 1 rokom a 5 mesiacmi

Skvelý reprák.Vybral si ho syn a hra tak skvele a kvalitne že si ho sama požičiavam.Pri plnom hraní vibruje a pohýna sa občas.Da sa zapnuť na tašku či nohavice.Jeho velkosť je super zmesti sa všade do batožiny.Na chatu už berieme len tento. Spokojnosť

• Spracovanie
  • dizajn
  • zvuk