Bulteriéři

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Psy, mačky, hlodavce

Bulteriéri - tak sú v tejto knihe nazývané všetky plemená všeobecne známe ako teriéry typu Bull. Na základe dlhoročného štúdia pôvodu a vývoja plemien bulteriérov prináša autor Martin Říha originálne závery nielen o skupine bulteriérov ako celku, ale aj o každom jednotlivom plemene: anglickom i írskom ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Psy, mačky, hlodavce

Bulteriéri - tak sú v tejto knihe nazývané všetky plemená všeobecne známe ako teriéry typu Bull. Na základe dlhoročného štúdia pôvodu a vývoja plemien bulteriérov prináša autor Martin Říha originálne závery nielen o skupine bulteriérov ako celku, ale aj o každom jednotlivom plemene: anglickom i írskom stafordšírskom bulteriérovi, anglickom štandardnom i miniatúrnom bulteriérovi, bostonskom, americkom stafordšírskom teriérovi a americkom pitbulteriérovi. To všetko v nadväznosti na plemená vzniknuté novoplemenným krížením ako je: americký bully, cur, bandog, bull arab, hinksov bulteriér, čistokrvný a klasický gulteriér, gull dong, plummer a titán teriér, guatemalská, argentínska a brazílska doga, rotobul a siam bull. O tých všetkých, aj o niekoľkých ďalších, už vyhynutých ako je: bowsy teriér a škótsky bulteriér táto kniha pojednáva. Mimo genealógie plemien obsahuje aj podrobný popis starostlivosti, výchovy a možných aktivít s bulteriérom a ďalej i zoznam chorôb s tzv. plemennou predispozíciou. Autor sa tiež v knihe dotýka pálčivých tém a uvádza na pravú mieru mnoho omylov a mýtov, ktorá tieto plemená sprevádza. Text je sprevádzaný farebnými fotografiami a ilustráciami, mapkami a dobovými kresbami a obsahuje plné štandardy Medzinárodnej kynologickej federácie (FCI). Publikácia Bulteriéři obsahuje: Plemená bulteriérov história vzniku celkom 24 plemien povaha štandard Aktivity s bulteriérmi šport lov výstavy canisterapia Starostlivosť o bulteriéra výber a kúpa výchova starostlivosti zdravie a choroby Delikátne témy bojové plemená psie zápasy denverský masaker český text.

Prezrite si ďalšie Psy, mačky, hlodavce, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Psy, mačky, hlodavce.