Počítač pre seniorov

Cena: Do 7 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Prvé kroky

Mladí ľudia prirodzene jednoduchšie vstrebávajú novinky zo sveta techniky, počítačov a Internetu, pretože sa vyvíjajú spolu s nimi. Ak chcete, aby ani pred vami nezostali dvere počítačového sveta zatvorené, máte možnosť ich pootvoriť a spoznať, že preniknutie do jeho tajomstiev nie je až také zložité.Skúsený ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Prvé kroky

Mladí ľudia prirodzene jednoduchšie vstrebávajú novinky zo sveta techniky, počítačov a Internetu, pretože sa vyvíjajú spolu s nimi. Ak chcete, aby ani pred vami nezostali dvere počítačového sveta zatvorené, máte možnosť ich pootvoriť a spoznať, že preniknutie do jeho tajomstiev nie je až také zložité.Skúsený autor vás prevedie pokladmi i nástrahami počítačov od úplných základov. Zrozumiteľný výklad je prispôsobený potrebám seniorov, nevynecháva žiaden dôležitý krok, vyhýba sa zdĺhavým postupom i náhlym skokom a látku dávkuje vo vhodnom množstve, aby sa čitateľ nestratil v záplave noviniek. Početné riešenia problémov vám pomôžu vyhnúť sa najčastejším ťažkostiam.S knihou sa okrem iného naučíte:- Zapojiť, zapnúť a bezpečne vypnúť či uspať počítač - Ovládať myš a pohybovať sa v prostredí Windows - Vytvárať priečinky, ukladať a neskôr nachádzať súbory - Písať a tlačiť vlastné texty vo Worde - Vytvárať a upravovať tabuľky a grafy v Exceli - Sťahovať, prehliadať a upravovať digitálne fotografie - Počúvať na počítači hudbu a sledovať filmy - Prehliadať webové stránky a písať e-maily - Brániť sa vírusom a iným nebezpečenstvám z Internetu Kniha vychádza po prvýkrát v slovenskom jazyku, je napísaná pre Windows a Office so slovenským rozhraním, v češtine vyšla už v treťom prepracovanom vydaní. Teraz je zameraná na Windows Vista a Office 2007.

Prezrite si ďalšie Prvé kroky, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Prvé kroky.