Notebook pre úplných začiatočníkov

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Prvé kroky

Uvažujete o kúpe notebooku alebo ste si ho už zadovážili? Neviete si poradiť so základným nastavením, spustením Wi-Fi alebo chcete rýchlo zvládnuť činnosti, ktoré sa na notebooku robia ináč ako na stolnom počítači? Všetko potrebné nájdete v tejto knihe z edície Pre úplných začiatočníkov. Všetky popísané ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Prvé kroky

Uvažujete o kúpe notebooku alebo ste si ho už zadovážili? Neviete si poradiť so základným nastavením, spustením Wi-Fi alebo chcete rýchlo zvládnuť činnosti, ktoré sa na notebooku robia ináč ako na stolnom počítači? Všetko potrebné nájdete v tejto knihe z edície Pre úplných začiatočníkov. Všetky popísané činnosti sa zameriavajú na praktické využitie notebooku doma, v kancelárii aj na cestách. To všetko pekne krok za krokom a bez zabiehania do detailov. Pomocou knihy hravo zvládnete prechod na notebook a využijete jeho hlavné výhody. Vďaka množstvu rád a tipov sa ľahko vyhnete prípadným problémom, a keď nastanú, budete vedieť, ako ich efektívne riešiť. S knihou sa okrem iného naučíte: - Urobiť základné nastavenie displeja a touchpadu - Pripájať externý monitor, myš, klávesnicu a webkameru - Predĺžiť funkčnosť batérie notebooku úsporou energie - Pripojiť sa k internetu pomocou kábla, Wi-Fi či Bluetooth - Počúvať hudbu, sledovať filmy a napaľovať CD a DVD - Prepojiť notebook s projektorom a nastaviť zobrazenie - Zabezpečiť notebook proti vírusom, spywaru a nevyžiadanej pošte - Zálohovať súbory a obnoviť nefungujúci Windows - Riešiť bežné problémy a udržiavať notebook v dobrom stave O autorovi: Ondřej Bitto je šéfredaktorom internetového servera Jak na počítač (www.jnp.cz) a vo svete počítačov je osvedčeným a známym autorom. Svoje bohaté publikačné skúsenosti zúročil v mnohých článkoch, časopisoch i na Internete. Na svojom konte má niekoľko úspešných kníh, napr.: Microsoft Windows 7 Podrobná uživatelská příručka alebo 1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 7. Edícia Pre úplných začiatočníkov: - Zameriava sa na praktické použitie - Zrozumiteľný výklad po jednotlivých krokoch - Popis riešení možných problémov - Vizuálne prepojenie textov a obrázkov.

Prezrite si ďalšie Prvé kroky, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Prvé kroky.