Prevodové oleje sú určené na mazanie prevodoviek a rozvodoviek. Zásadný rozdiel medzi prevodovým a motorovým olejom spočíva v tom, že v prevodovke sa nevyskytujú také vysoké teploty ako v motore a súčasne prevodový olej nie je znehodnotený nečistotami zo spaľovania. Pretože ale tento olej musí čeliť vysokým tlakom, jeho konzistencia musí byť hustejšia v porovnaní s motorovým olejom. Nároky kladené na prevodové a motorové oleje sú rôzne. Motorový olej musí byť schopný zvládnuť oveľa väčšie nároky ako prevodový olej. V krajných prípadoch je prípustné použiť motorový olej za prevodový, ale naopak to nie je prípustné. Lacné prevodové oleje si môžete kúpiť v špecializovaných obchodoch alebo cez internet.
Tento plne syntetický olej pre automatické prevodovky je špeciálne vyvinutý a povinný pre 7-stupňové automatické prevodovky MB NAG2FE+ od júna 2010 vyžadujúce ATF s nízkou viskozitou.
Plne syntetický olej pre automatické prevodovky, ktorý je vyvinutý pre americké, japonské a kórejské automatické prevodovky.
Plne syntetická prevodová kvapalina, špeciálne vyvinutá pre automatické prevodovky General Motors.
Tento plne syntetický olej pre automatické prevodovky je špeciálne vyvinutý a povinný pre 7-stupňové automatické prevodovky MB NAG2FE+ od júna 2010 vyžadujúce ATF s nízkou viskozitou.
Eurol ATF 7400 je plne syntetický nízkoviskózny olej pre automatické prevodovky s použiteľnosťou pre viacero vozidiel, špeciálne prispôsobený požiadavkám 9-stupňovej automatickej prevodovky Mercedes Benz NAG3.
ATF II D je kvapalina pre automatické prevodovky pre mnohé staršie osobné automobily, vysokozdvižné vozíky a autobusy európskeho, amerického alebo japonského pôvodu.
ATF II D je kvapalina pre automatické prevodovky pre mnohé staršie osobné automobily, vysokozdvižné vozíky a autobusy európskeho, amerického alebo japonského pôvodu.
Syntetická kvapalina pre automatické prevodovky, špeciálne vyvinutá pre nové (po roku 1997) a staršie (automatické) prevodovky vyrábané spoločnosťami Ford a GM, ako aj pre mnohé ďalšie značky.
Primary Chaincase Lubricant je prémiový motocyklový olej špeciálne vyvinutý pre primárnu rozvodnú skriňu všetkých Big Twin motocyklov. Ideálny pre vysoké tlaky. Jeho exkluzívna chémia Bel-Ray proti opotrebeniu zaručuje dlhú životnosť primárneho reťazca. Vynikajúca ochrana proti oxidácii, pre predĺžený ...
Prémiový prevodový olej, ktorý bol vyvinutý pre jedinečné požiadavky motocyklov vybavených oddelenými motormi a prevodovkami. Vyrobený s extra ochranou pre prevody a ložiská, ktoré sú vystavené vysokému krútiacemu momentu. Poskytuje lepšie chladenie spojky a pozitívne zapojenie spojky pre lepšie štartovanie ...
High Performance Gear Oils sú minerálne prevodové oleje, formulované podľa najnovšej technológie fosfor - síra, zaisťujúce vynikajúcu ochranu proti kontaktu kov na kov prevodov v najnáročnejších prevádzkových podmienkach, dokonca aj pri rázovom zaťažení.
High Performance Gear Oils sú minerálne prevodové oleje, formulované podľa najnovšej technológie fosfor - síra, zaisťujúce vynikajúcu ochranu proti kontaktu kov na kov prevodov v najnáročnejších prevádzkových podmienkach, dokonca aj pri rázovom zaťažení.
Gearoil CP je riedky minerálny prevodový olej pre manuálne radené prevodovky Citroën, Peugeot, Renault a Volvo.
Syntetický prevodový olej 75W-80 pre dlhšie výmenné intervaly. Je vhodný na použitie v prevodovkách aj diferenciáloch s intardérom alebo retardérom alebo bez nich, ktoré vyžadujú prevodový olej API GL-4.
Eurol HPG 85W-90 je minerálny prevodový olej, formulovaný podľa najnovšej fosforovo - sírovej technológie.
High Performance Gear Oils sú minerálne prevodové oleje, formulované podľa najnovšej technológie fosfor - síra, zaisťujúce vynikajúcu ochranu proti kontaktu kov na kov prevodov v najnáročnejších prevádzkových podmienkach, dokonca aj pri rázovom zaťažení.
Syntetický prevodový olej 75W-80 pre dlhšie výmenné intervaly. Je vhodný na použitie v prevodovkách aj diferenciáloch s intardérom alebo retardérom alebo bez nich, ktoré vyžadujú prevodový olej API GL-4.
Prevodový olej Bel-Ray Gear Saver je vybavený najmodernejšími prísadami extrémneho tlaku, ktoré poskytujú neprekonateľnú ochranu pre vysoko zaťažené kardanové prevody a finálne prevodové jednotky. Spĺňa alebo prekračuje požiadavky API GL-4 a GL-5. Neodporúča sa pre mokré spojky. Určené pre prevodovky ...