InSPORTline Hydraulicline CLP600

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Posilňovacie stroje

Posilňovací stroj Leg Press Machine zo série strojov Hydraulic Line je súčasťou špeciálneho kruhového tréningu. Tento posilňovací stroj je navrhnutý pre maximálne efektívne cvičenie svalov dolných končatín bez namáhania kolenných a panvových kĺbov. Celá séria strojov Hydraulic Line pracuje na princípe ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Posilňovacie stroje

Posilňovací stroj Leg Press Machine zo série strojov Hydraulic Line je súčasťou špeciálneho kruhového tréningu. Tento posilňovací stroj je navrhnutý pre maximálne efektívne cvičenie svalov dolných končatín bez namáhania kolenných a panvových kĺbov. Celá séria strojov Hydraulic Line pracuje na princípe olejových tlmičov, ktoré poskytujú stabilný odpor v celom rozsahu cvičenia. Leg Press Machine je posilňovací stroj pre komplexné posilňovanie dolných končatín. Pevná a robustná konštrukcia vybavená špeciálnou povrchovou úpravou, široké a komfortné čalúnenie a držadlá pre ruky vybavení mäkkou protišmykovou vrstvou sú hlavnými vlastnosťami tohto posilňovacieho stroja. Odpor je zaistený hydraulickými tlmičmi nastaviteľnými do 6-tich úrovni odporu. Vďaka technológii nenamáhajúcej kĺby sú posilňovacie stroje série Hydraulic-Line vhodné pre rehabilitačné použitie aj každodenný intenzívny tréning. Technický popis:.nulový počiatočný odpor umožňuje ľahšie začatie pohybu.možnosť nastavenia 6-tich úrovni odporu.robustná podstava zaisťuje maximálnu stabilitu počas cvičenia.povrchová úprava so zvýšenou odolnosťou proti poškriabaniu a odlupovaniu.postranné držadlá pre ruky s protišmykovými úchopmi pre udržanie tela v pevnej polohe.stabilný odpor hydraulického tlmiča v celom rozsahu pohybu.minimálna záťaž na kĺby.vhodný pre rehabilitačné účely a intenzívne posilňovanie.bezpečné posilňovanie aj bez odborného dohľadu.rozmery: D 222 x Š 64.7 x V 104.3 cm.hmotnosť: 55 kg.farba čalúnenia: oranžová (pumpkin).kategória S - určené pre komerčné a súkromné použitie.Montáž stroja:.k tomuto stroju je možné objednať odbornú montáž našimi servisnými technikmi. Objednanie montáže je možné jednoducho označením položky montáž v karte príslušenstvo umiestnenej nad popisom produktu.