InSPORTline Hydraulicline CEO200

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Posilňovacie stroje

Tento posilňovací stroj Side Bending Machine zo série strojov Hydraulic Line je súčasťou špeciálneho kruhového tréningu. Stroj je navrhnutý tak, aby bolo posilňovanie s ním maximálne efektívne. Celá séria strojov Hydraulic Line pracuje na princípe olejových tlmičov, ktoré poskytujú stabilný odpor v celom ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Posilňovacie stroje

Tento posilňovací stroj Side Bending Machine zo série strojov Hydraulic Line je súčasťou špeciálneho kruhového tréningu. Stroj je navrhnutý tak, aby bolo posilňovanie s ním maximálne efektívne. Celá séria strojov Hydraulic Line pracuje na princípe olejových tlmičov, ktoré poskytujú stabilný odpor v celom rozsahu cvičenia. Stroj Side Bending Machine má pevnú štvorcovú podstavu, ktorá zaisťuje stabilitu pri cvičení. Konštrukcia je vybavená dvoma úchopnými držadlami, ktoré sa otáčajú na stredovom otočnom čape. Stroj je určený pre posilňovanie svalov hornej polovice tela a ramien.Technický popis: nulový odpor v počiatku ťahu možnosť nastavenia 6-tich úrovni odporu pevná podstava pre zaistenie maximálnej stability pri cvičení pevná a robustná konštrukcia rámu dve držadlá s protišmykovými úchopmi, otočné na stredovom čape stabilný odpor hydraulických tlmičov v celom rozsahu pohybu minimálna záťaž kĺbov vhodný pre rekonvalescenčné účely a intenzívne posilňovanie bezpečné posilňovanie aj bez odborného dohľadu rozmery: D 94 x Š 71 x V 130 cm hmotnosť: 37 kg kategória S - určené pre komerčné aj súkromné použitie Montáž stroja: k tomuto stroju je možné objednať odbornú montáž našimi servisnými technikmi. Objednanie montáže je možné jednoducho označením položky montáž v karte príslušenstvo umiestnenej nad popisom produktu.