Bolest v ambulantní praxi od diagnózy k léčbě častých bolestivých stavů

Cena: Do 14 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Populárna literatúra z medicíny

Každý človek sa v živote stretne s bolesťami. Niektoré z nás mali šťastie, pretože ako rýchlo bolesť prišla, tak rýchlo odznela a nepoznamenala ani na tele, ani na duši. Vedľa toho však medzi nami žije mnoho tých, ktorí bolesťami trpia po dlhú dobu a ich život je obmedzovaný a spojený s utrpením, ktoré ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Populárna literatúra z medicíny

Každý človek sa v živote stretne s bolesťami. Niektoré z nás mali šťastie, pretože ako rýchlo bolesť prišla, tak rýchlo odznela a nepoznamenala ani na tele, ani na duši. Vedľa toho však medzi nami žije mnoho tých, ktorí bolesťami trpia po dlhú dobu a ich život je obmedzovaný a spojený s utrpením, ktoré bolesti prinášajú. Títo chorí, hneď ako už nie sú schopní také bolesti ďalej znášať, hľadajú pomoc, aby sa ich zbavili, alebo aby ich aspoň zmiernili. Vyhľadávajú preto nie len lekárov a ďalších zdravotníckych pracovníkov, ale obracajú sa i mimo oblasť zdravotníctva, aby mohli svoje obtiaže oznámiť, vysvetliť, čím najviac trpia a o čo je bolesť v živote ochudzuje, a hlavne požiadať o pomoc v očakávaní, že druhá strana ich obtiaže úspešne zmierni, alebo dokonca odstráni. Kniha je písaná tak, aby mohla byť pomôckou v dennej praxi všeobecných praktických lekárov a špecialistov tých odborov, ktorí sa pravidelne stretávajú s pacientmi s bolesťami, pri hľadaní ciest, ako im pomôcť. Zoznamuje čitateľov s úspešnými alebo potenciálne úspešnými liečebnými postupmi z celého „publikujúceho“ sveta, obsahuje poznatky ako našich, tak i zahraničných autorov, až do jari roku 2010. Kniha je určená i študentom medicíny a taktiež zdravotníkom a študentom nelekárskych zdravotníckych odborov, aby z nej mohli čerpať nie len informácie, ale predovšetkým inšpirácie k hľadaniu ciest, ako večnú bolesť čo najúčinnejšie potlačovať a zvládať. Publikácia je určená všetkým, ktorí majú chuť, vôľu a snahu pomáhať chorým s bolesťami.