Mad Catz G.L.I.D.E.19

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Podložky pod myš

HYBRIDE MATERIALIENPrečo MadCatz nazýva GLIDE sériu hybrid? Dobrá otázka. Väčšina podložky pod myš sú vyrobené z peny potiahnutej silikónom alebo tkaninou. Oba materiály majú individuálne výhody a sú navrhnuté pre jeden typ myši - laser alebo optický. MadCatz unikol agónii voľby. Namiesto toho vytvorili ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Podložky pod myš

HYBRIDE MATERIALIENPrečo MadCatz nazýva GLIDE sériu hybrid? Dobrá otázka. Väčšina podložky pod myš sú vyrobené z peny potiahnutej silikónom alebo tkaninou. Oba materiály majú individuálne výhody a sú navrhnuté pre jeden typ myši - laser alebo optický. MadCatz unikol agónii voľby. Namiesto toho vytvorili silikónový textilný hybrid s tým najlepším z oboch svetov. Bez ohľadu na typ senzora v myši vám séria GLIDE ponúka absolútnu kontrolu a maximálnu presnosť. GRÖSSER IST BESSERV rozsiahlych diskusiách zo strany MadCatz sa ukázalo, že celková veľkosť podložky pod myš je ústredným problémom. MadCatz prispôsobil sériu GLIDE rôznym požiadavkám na veľkosť. Dostatok priestoru dáva vašej myši voľnosť, ktorú chcete - udržujte svoje DPI nízke alebo vysoké a pohyby zametajte alebo minimálne. REIBUNGSLOSE BEWEGUNGNajmenšia prekážka pri prekĺznutí cez podložku pod myš môže spôsobiť problémy. A MadCatz preferuje riešenie problémov namiesto ich vzniku. Extrémne hladký povrch vám poskytuje jednoduchú kontrolu nad myšou. Kĺzajte, potiahnite a kliknite na víťazstvo - s jedným z najhladších povrchov pre konkurenčné hry. HNACIE HRANICE NA STRECHE WOOF. HALLO KOMFORTPretože vaše zápästie trávi toľko času na podložke pod myš, ostré hrany sú absolútnym nezmyslom. Riešenie? Zateplené hrany s príjemným efektom valcovania. Hladké okraje, ktoré sa nerozštiepia, v kombinácii s nekĺzavým, bohatým silikónovým polstrovaním, ponúkajú zápästiu jemný povrch. Takže na vašej ceste k víťazstvu je menej rozptýlenia. ENTSPANNTER BEGLEITERGLIDE sa ľahko navinie kvôli ľahkej preprave a silikón vás núti cestovať zle. Po rozvinutí sa rýchlo vráti do rúk, aby ste svojich konkurentov mohli naučiť obávať sa. EINFACHE REINIGUNGVäčšina herných povrchov sa rýchlo zašpiní, najmä počas horúcich herných turnajov. Následné čistenie sa môže stať skutočným mučeníkom. Penové povrchy tiež radi absorbujú tekutiny. Nemá často čo robiť, len čakať. GLIDE tento problém rieši, pretože odpudzuje tekutiny. Rýchlo a ľahko vyčistite povrch špiny, ktorá sa nahromadila počas vašej hernej relácie. Rýchlym sušením je podložka pod myš okamžite pripravená na použitie. Je tiež potešujúce vedieť, že rozliate nealkoholické alebo energetické nápoje neznamenajú koniec vašej obľúbenej hernej plochy. Tento text bol preložený strojovo. Extrémne nízke trenie·Dokonale ploché·Patentovaná technológia s pokrytými hranami·Vodotesný povrch, ľahko sa čistí·3D textúra (dvojitá textúra), viac údajov pre myš·Nepriame trenie / párne trenie·Silikónový základ, nekĺzavý, farebný a bez zápachu Nakúpte výhodne Herná podložka pod myš MadCatz G.L.I.D.E. 19, 390 x 1.8 x 315, čierna, červená z kategórie PC & kancelária|PC príslušenstvo|PC vstupné periférie|Myši & Trackbally|Podložky pod myš od výrobcu MadCatz z e-shopu Conrad.sk.