História pneumatík siaha do roku 1888, kedy John Boyd Dunlop vynašiel patent na pneumatiku plnenú vzduchom. Od tých čias sa začala hromadná výroba pneumatík. S rozmachom vozidiel sa neustále vyvíjajú aj pneumatiky. Na každú pneumatiku sa kladú iné nároky a preto sa snažia výrobcovia testovať a následne vyrobiť čo najkvalitnejšie automobilové, motorkové alebo nákladné pneumatiky. Najčastejšie používaným materiálom na výrobu pneumatík je vulkanizovaná guma. V každom technickom preukaze od vozidla sú uvedené všetky potrebné informácie, ktoré budete potrebovať vedieť pri kúpe pneumatík. V závislosti od ročného obdobia sú na predaj pneumatiky letné, zimné alebo si môžete kúpiť univerzálne celoročné pneumatiky.
Dizajn stredovej drážky zabezpečujúci lepšiu odvodňovaciu schopnosť. Pre lepšiu ovládateľnosť auta na snehu je šírka ich dezénu o šesť percent väčšia ako u ich predchodcu. Päťstupňové rozloženie rozostupov dezénu znižuje hluk a tým zabezpečuje pohodu pri šoférovaní. 3D lamelový dizajn zabezpečujúci ...
Dizajn stredovej drážky zabezpečujúci lepšiu odvodňovaciu schopnosť. Pre lepšiu ovládateľnosť auta na snehu je šírka ich dezénu o šesť percent väčšia ako u ich predchodcu. Päťstupňové rozloženie rozostupov dezénu znižuje hluk a tým zabezpečuje pohodu pri šoférovaní. 3D lamelový dizajn zabezpečujúci ...
Štyri obvodové drážky dezénu s 36% pórovitosti má za výsledok efektívny drenážny výkon, aby sa zabránilo hydroplanningu alebo pošmyknutiu na mokrom povrchu. Širšie vnútro obvodových drážok a tenké vnútorné bočné drážky sú špeciálne spravené na zvýšenie drenážneho výkonu. Tenké prevedenie lamiel vylepšuje ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Trojitý dizajn hlavnej drážky zlepšuje odvod vody. Cikcak vzor bočných drážok pridáva dodatočnú kontaktnú plochu na snehu, čo podmieňuje lepšiu priľnavosť na snehu. Plytké drážky na okraji pneumatiky zabraňujú nerovnomernému opotrebovaniu a zvyšujú účinnosť riadenia. Stredový lamelový dizajn vyvažuje ...
Dizajn stredovej drážky zabezpečujúci lepšiu odvodňovaciu schopnosť. Pre lepšiu ovládateľnosť auta na snehu je šírka ich dezénu o šesť percent väčšia ako u ich predchodcu. Päťstupňové rozloženie rozostupov dezénu znižuje hluk a tým zabezpečuje pohodu pri šoférovaní. 3D lamelový dizajn zabezpečujúci ...
Dizajn stredovej drážky zabezpečujúci lepšiu odvodňovaciu schopnosť. Pre lepšiu ovládateľnosť auta na snehu je šírka ich dezénu o šesť percent väčšia ako u ich predchodcu. Päťstupňové rozloženie rozostupov dezénu znižuje hluk a tým zabezpečuje pohodu pri šoférovaní. 3D lamelový dizajn zabezpečujúci ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) V=240 km/h a indexom nosnosti (LI) 116=1250kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) V=240 km/h a indexom nosnosti (LI) 114=1180kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...