Canon EF 300mm f/4L IS USM

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Objektívy

Základné charakteristiky objektívu EF 300mm : • Konštrukcia a optika série L • Dva UD prvky objektívu • Rýchle, tiché automatické zaostrovanie pomocou USM • Vrstvy Super Spectra • Kruhová clona pre vynikajúci bokeh v pozadí • Veľkosť filtra 77 mm Detailné vlastnosti Vysokokvalitný stabilizovaný telefotografický ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Objektívy

Základné charakteristiky objektívu EF 300mm : • Konštrukcia a optika série L • Dva UD prvky objektívu • Rýchle, tiché automatické zaostrovanie pomocou USM • Vrstvy Super Spectra • Kruhová clona pre vynikajúci bokeh v pozadí • Veľkosť filtra 77 mm Detailné vlastnosti Vysokokvalitný stabilizovaný telefotografický objektív Kompaktný telefotografický objektív EF 300mm f/4L IS USM je vybavený funkciou stabilizátora obrazu, ktorá vyrovnáva pohyby fotoaparátu a umožňuje použitie dvakrát pomalšej rýchlosti uzávierky bez rozostrenia. Pri panoramatickom pohybe je možné stabilizáciu pre jeden smer vypnúť. Kvalita série L Séria L je vlajkovou loďou sortimentu profesionálnych objektívov Canon, ktorá predstavuje to najlepšie v oblasti precízne dizajnovanej optiky EF. Objektívy série L kombinujú vynikajúci výkon s pohodlným ovládaním a sú odolné voči pôsobeniu prachu a vlhkosti. Ultrazvukové zaostrenie Automatické zaostrenie je vďaka ultrazvukovému motoru kruhového typu neuveriteľne rýchle a takmer nehlučné. Vynikajúci pridržiavací moment zaručí presné dosiahnutie bodu zaostrenia bez prekmitávania. A čo viac, kompletné manuálne prepísanie umožní upraviť zaostrenie bez nutnosti opustiť režim AF. Vrstva Super Spectra Vrstvy Super Spectra zabezpečujú presné vyváženie farieb a zdôrazňujú kontrast. Zároveň znižujú oslnivý jas a zdvojenie – častý problém spôsobený odrazom svetla od senzora fotoaparátu. Integrácia s meraním blesku E-TTL II Objektív posúva informácie o vzdialenosti späť do systému blesku E-TTL II kompatibilného fotoaparátu EOS a zaručuje tak optimálne meranie blesku. *Púzdr: LZ1128, Priemer filtra: 77mm

Prezrite si ďalšie Objektívy Canon, najprezeranejšie produkty Canon alebo najlacnejšie Objektívy.