Systémy managementu kvality

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Radoslav Nenadal, 224 strán, česky, brožovaná bez krytu matracov Aplikácia princípov moderného manažmentu kvality vyžaduje mnohé meranie a monitorovanie, ktoré nemajú povahu tzv. technických merania, resp. Testovanie výrobkov. Ukazuje sa, že poctivý zber a vyhodnocovanie dát u systémových ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Radoslav Nenadal, 224 strán, česky, brožovaná bez krytu matracov Aplikácia princípov moderného manažmentu kvality vyžaduje mnohé meranie a monitorovanie, ktoré nemajú povahu tzv. technických merania, resp. Testovanie výrobkov. Ukazuje sa, že poctivý zber a vyhodnocovanie dát u systémových meraní je kľúčovým predpokladom objektívneho rozhodovania o ďalšom strategickom smerovaní všetkých typov organizácií. Bohužiaľ, mnohé skúsenosti z praxe slovenských organizácií ukazujú aj na niektoré zásadné nedostatky v metodológii systémových meraní a využívanie ich výsledkov ako vstupov pre ďalšie zlepšovanie, inovácie a zmeny. Kniha popisuje previazanosť jednotlivých meraní v systémoch manažmentu kvality na princípy manažmentu kvality a najmä podáva návod na to, ako jednotlivé merania v praxi realizovať. Prináša tiež rozbor požiadaviek na tieto merania v revidovanej norme ISO 9001: 2005. Všetky merania sú rozdelené do troch skupín: meranie v rámci spätnej.

Reklama

Reklama