Správanie sa ľudí v organizáciách

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 16 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Monografia má za cieľ poukázať na rôzne aspekty organizačnej práce a pomôcť tak manažmentom organizácií orientovať sa v uvedenej problematike a jej vplyvu na riadenie z rôznych uhlov pohľadu a rôznych, historicky sa meniacich skutočností. Žijeme vo s vete, ktorý je charakteristický rýchlymi zmenami najmä ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Monografia má za cieľ poukázať na rôzne aspekty organizačnej práce a pomôcť tak manažmentom organizácií orientovať sa v uvedenej problematike a jej vplyvu na riadenie z rôznych uhlov pohľadu a rôznych, historicky sa meniacich skutočností. Žijeme vo s vete, ktorý je charakteristický rýchlymi zmenami najmä vonkajšieho prostredia organizácií. Úspech je priamo viazaný na rýchlosť prispôsobovania sa týmto zmenám. Podmienkou sú znalosti manažérov v oblasti riadenia ľudí v širších súvislostiach, ako bol o doteraz zvykom. Do popredia tak vystupuje multidisciplinárny princíp znalostí. Publikácia je rozdelená do deviatich kapitol, pričom každá z nich upozorňuje na najzávažnejšie momenty v danej oblasti. Zámerom autorov je prispieť k formovaniu riadiace j práce v súčasných organizáciách a k jej pozitívnym výsledkom.

Reklama

Reklama