Rozhodujúce stretnutie

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 5 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Tamás Kasza napísal svoj ďalší bestseller. Zaoberá sa síce kľúčovou časťou obchodu, ktorá rozhoduje o úspechu alebo neúspechu v ňom, ale ide oveľa ďalej. Rozoberá ako presne ľudia pri hľadaní nových príležitostí rozmýšľajú, či sa jedná o to niečo si kúpiť, do niečoho sa zapojiť alebo si začať tvoriť ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Tamás Kasza napísal svoj ďalší bestseller. Zaoberá sa síce kľúčovou časťou obchodu, ktorá rozhoduje o úspechu alebo neúspechu v ňom, ale ide oveľa ďalej. Rozoberá ako presne ľudia pri hľadaní nových príležitostí rozmýšľajú, či sa jedná o to niečo si kúpiť, do niečoho sa zapojiť alebo si začať tvoriť vlastnú budúcnosť. Je vhodná pre každého človeka, ktorý sa venuje alebo chce začať venovať obchodu alebo živiť predajom. Sú v nej priamo praktické návody čo a ako robiť s potenciálnym spolupracovníkom alebo zákazníkom. Nikde inde to nenájdete! Tak ako predchádzajúca kniha Tamása Kaszu s názvom Tajomstvá uzatvárania predaja, ani táto neobsahuje zbytočný balast. V druhej knihe sa viac venuje téme sieťový marketing. Okrem nej však hovorí aj všeobecne o tom, prečo sa niektorým obchodníkom darí a iným nie. Ako pomocou otázok buď - alebo dosiahnuť to, že zákazník alebo potenciálny partner chce s vami spolupracovať, alebo chce váš produkt. Ilustroval prvú chybu predavačov v klasických obchodoch, ktorí sa pri vstupe zákazníka opýtajú: "Môžem vám nejako pomôcť?" Celé zle! V knihe sa dozviete, prečo takúto otázku vôbec nepoložiť a čo urobiť namiesto toho. Na príkladoch to prepojil aj na sieťový marketing a ukázal, že techniky v klasickom obchode platia aj v sieťovom marketingu. Komunikácia je rovnaká. V knihe sa dozviete aj to, ako rozmýšľajú ľudia pri hľadaní nových príležitostí. Či už sa jedná o to niečo si kúpi, do niečoho sa zapojiť alebo si začať tvoriť vlastnú budúcnosť. Knihu do svojho vzdelávania začlenili viaceré spoločnosti venujúce sa budovaniu spotrebiteľských sietí. Myslím si, že spravili dobré rozhodnutie. Prečítajte si ukážky a urobíte si vlastný názor.

Reklama

Reklama