Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Trh prechádza v súčasnosti radikálnymi zmenami vplyvom nových technológií (internet, elektronická pošta, e-commerce, softvér pre automatizáciu predaja, videokonferencie, mobilný telefón s WAP-om a GPRS-technológiou.). Marketing sa týmto trendom prispôsobuje. Moderný marketing pomohol mnohým firmám uvedomiť ...viac
Trh prechádza v súčasnosti radikálnymi zmenami vplyvom nových technológií (internet, elektronická pošta, e-commerce, softvér pre automatizáciu predaja, videokonferencie, mobilný telefón s WAP-om a GPRS-technológiou.). Marketing sa týmto trendom prispôsobuje. Moderný marketing pomohol mnohým firmám uvedomiť si význam prechodu z orientácie na produkty k orientácii na trhy a zákazníkov. Veľa sa mení v marketingu služieb.Publikácia vysvetľuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. Osobitná podkapitola je venovaná kontroverzne chápanej forme priameho predaja – tzv. multi-level marketingu a single-level marketingu. Posledná kapitola opisuje konkrétne príklady úspešného využitia priameho marketingu v praxi.Publikácia je adresovaná nielen vysokoškolským študentom, ale aj pracovníkom hospodárskej praxe v malých a stredných podnikoch a v reklamných a poradenských marketingových agentúrach.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.