Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Publikácia sa venuje podrobnej analýze smernice Európskeho parlamentu a Rady 2013/34/EÚ o ročných účtovných závierkach, konsolidovaných účtovných závierkach a súvisiacich správach určitých druhov podnikov. Ide o ďalšiu iniciatívu Európskej únie smerom k harmonizácii právnych predpisov pre účtovnú závierku ...viac
Publikácia sa venuje podrobnej analýze smernice Európskeho parlamentu a Rady 2013/34/EÚ o ročných účtovných závierkach, konsolidovaných účtovných závierkach a súvisiacich správach určitých druhov podnikov. Ide o ďalšiu iniciatívu Európskej únie smerom k harmonizácii právnych predpisov pre účtovnú závierku v členských štátoch. Nová smernica nahrádza doteraz platnú Štvrtú a Siedmu smernicu, preto upravuje aj individuálnu závierku, aj konsolidovanú závierku. V porovnaní so Štvrtou a Siedmou smernicou sa znížil počet alternatív, ktoré ponúka pri riešení konkrétnych problémov. Aj nová smernica má však naďalej výrazne kompromisný charakter. Autor v publikácii poukazuje predovšetkým na zmeny, ktoré nová smernica prináša do praxe – zavedenie nových zásad, nového spôsobu zostavovania poznámok, ponuka alternatív pri zostavovaní účtovných závierok či zmeny v terminológii. Členské štáty musia novú smernicu transponovať do svojich národných právnych predpisov do 20. júla 2015. Slovenský text.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.