Nová abeceda financí

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - Pavel Kohout, 232 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Táto kniha nemá slúžiť len ako doplnok štandardných učebníc financií. Jej účelom je vysvetliť, kde sa tieto učebnice mýli a prečo. V máloktorom odbore ľudskej činnosti zíva taká priepasť medzi teóriou a praxou ako v ekonomike a vo financiách. ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - Pavel Kohout, 232 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Táto kniha nemá slúžiť len ako doplnok štandardných učebníc financií. Jej účelom je vysvetliť, kde sa tieto učebnice mýli a prečo. V máloktorom odbore ľudskej činnosti zíva taká priepasť medzi teóriou a praxou ako v ekonomike a vo financiách. V akademickej sfére sa pracuje s modelmi a hypotézami, ktoré sú často nevhodné pre praktické použitie alebo sú vyslovene chybné. Nemožno však paušálne tvrdiť, že ekonomická a finančná teória je úplne zlá a že by sa radšej mala prestať učiť. Naopak, v záujme makroekonomickej stability štátu i mikroekonomické stability jednotlivých domácností by bolo veľmi žiaduce zvýšiť všeobecnú finančnú gramotnosť na všetkých úrovniach. Medzi politiky aj medzi obyvateľstvom prežíva rad mýtov, ktoré majú zhubné vplyvy na rast a stabilitu hospodárstva. Finančná kríza Západu boli spôsobené v mnohých prípadoch ignorovaním základných učebnicových faktov, ignorovaním.

Reklama

Reklama