Média v tekutých časech

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Václav Moravec, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nové médiá, interaktivita, virtualita, digitalizácia, participácie, užívateľská tvorba, globalizácia v súčasnosti jedny z najčastejšie používaných slov, módnych výrazov, pod ktoré môžeme v súvislosti s premenami audiovizuálnych ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Václav Moravec, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nové médiá, interaktivita, virtualita, digitalizácia, participácie, užívateľská tvorba, globalizácia v súčasnosti jedny z najčastejšie používaných slov, módnych výrazov, pod ktoré môžeme v súvislosti s premenami audiovizuálnych médií skryť všeličo. Publikácie Médiá v tekutých časoch sa snažia zasadiť nielen tieto pojmy do slovenského kontextu, zaoberá sa digitálne mediamorfózou, resp. jej vybranými dôsledky v SR. Približuje zmeny v správaní používateľov audiovizuálnych médií: napríklad na masovom nástupe nového typu sociálneho aktéra produživatele, ktorý kombinuje role producenta a užívateľov, na domestikácii technologických noviniek, akými sú tzv. inteligentné televízory a mobilné telefóny. Aká je podoba tuzemské digitálnej priepasti? Čo si predstaviť pod pojmom glokalizace? Aj na tieto otázky sa pokúša kniha hľadať odpovede.

Reklama

Reklama