Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich, 196 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu.Publikácia sa odborným sposobom zaoberá možnosťou uplatnením marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Ho cieľom je poukázať na rozhodujuca marketingové aspekty, ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich, 196 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu.Publikácia sa odborným sposobom zaoberá možnosťou uplatnením marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Ho cieľom je poukázať na rozhodujuca marketingové aspekty, ktore sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujte od tradičného či komerčného chápaním marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaním v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V Troch kapitolách sa autori venujte špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovaním marketingového mixu. V publikáciám nájdete množstvo príkladov spracovaných Priamo z praxe a Takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v neho nájdete Nielen študenti, ale Takisto každý, kto sa Zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.

Reklama

Reklama