Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 17 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Mal� a stredn� podniky maj� v slovenskej ekonomike nezastupite�n� miesto svojim podielom 60 - 80% z celkov�ho po�tu podnikov. Maj� svoje osobitosti v�voja a pre svoj pr�nos si zasl��ia pozornos� �itate�ov. Podobne sa mo�no vyjadri� o rodinn�ch podnikoch, ktor� na ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Mal� a stredn� podniky maj� v slovenskej ekonomike nezastupite�n� miesto svojim podielom 60 - 80% z celkov�ho po�tu podnikov. Maj� svoje osobitosti v�voja a pre svoj pr�nos si zasl��ia pozornos� �itate�ov. Podobne sa mo�no vyjadri� o rodinn�ch podnikoch, ktor� na Slovensku v novodobej podobe vznikali a rozv�jaj� svoju aktivitu od roku 1989. V tvorbe te�rie o rodinnom podnikan� zost�va teoretikom a pedag�gom e�te mno�stvo b�dan� a publikovania vzh�adom na skuto�nos�, �e legislat�vne t�to ekonomick� kateg�ria nie je e�te dotvoren�. Rovnak� situ�cia je v�ak takmer v ka�dom �t�te. Defin�cie s� vytv�ran� v jednotliv�ch ekonomik�ch pod�a najlep�ieho vedomia, av�ak nejednotne. T�to skuto�nos� sp�sobuje nemal� probl�my v r�mci Eur�pskej �nie. Sna�ili sme sa �itate�om poskytn�� viacer� teoretick� stanovisk�, ktor� posl��ia na tvorbu vlastn�ho n�zoru �o je tie� pr�nosom. Pri spracovan� predmetnej publik�cie, ktor� m� sl��i� hlavne potreb�m pedagogick�ho procesu sme �erpali, jednak z poznatkov n�ho zahrani�n�ho �tudijn�ho pobytu, jednak z dom�cej publika�nej tvorby. V tejto s�vislosti v�znamn�m zdrojom boli hospod�rske noviny so s�riou hodnotn�ch �l�nkov o rodinnom podnikan� na Slovensku. Sme pov�a�n� aj za �t�diu rodinn�ho podnikania na Slovensku z pera SBA. V neposlednom rade bola pou�it� aj vlastn� v�skumn� �innos� zameran� na mal�, stredn� a rodinn� podniky.

Reklama

Reklama