Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Marian Gúčik; Tomáš Gajdošík; Zuzana Lencsésová, 208 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach ho Meranie a Zisťovanie spokojnosti zákazníkovho s kvalitou a budovaním vzťahový s nimi v zaujme ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Marian Gúčik; Tomáš Gajdošík; Zuzana Lencsésová, 208 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach ho Meranie a Zisťovanie spokojnosti zákazníkovho s kvalitou a budovaním vzťahový s nimi v zaujme ich udržania a zachovaním si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerych hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľskom prístup ku kvalite, ktoreho podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovaním potrieb. To, Ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v Mier jeho spokojnosti pri využívaní SLUŽIEB a návštevách cieľových miest. Na slovenskom sa este ľan zavádza systém manažérstva kvality SLUŽIEB v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorych dodržiavanie pri poskytovaní SLUŽIEB má umožniť poskytovateľom vytvára štandardne kvalitu a zákazníkovej informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli Lepšie rozhodovať pri.

Reklama

Reklama