Kompenzačný model odmeňovania v organizáciách

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 16 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Monografia je venovaná analýze a skúmaniu teoretických a praktických problémov vzniku a formovaniu kompenzačného modelu odmeňovania za prácu a jeho aplikácii v rozvoji miezd a iných foriem odmeňovania v podmienkach hospodárskeho a sociálneho rozvoja Ruska v poslednom desaťročí. Na základe definovania ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Monografia je venovaná analýze a skúmaniu teoretických a praktických problémov vzniku a formovaniu kompenzačného modelu odmeňovania za prácu a jeho aplikácii v rozvoji miezd a iných foriem odmeňovania v podmienkach hospodárskeho a sociálneho rozvoja Ruska v poslednom desaťročí. Na základe definovania modernej paradigmy odmeňovania za prácu a charakteristiky jej hlavných determinantov v podmienkach protirečivých procesov integrácie hospodárstva Ruska do svetových globálnych procesov a pokračujúcej stagnácie a zaostalosti technologickej vyspelosti ruského priemyslu sa zdôvodňujú a navrhujú inštitucionálne mechanizmy procesu harmonizácie záujmov zamestnávateľov a zamestnancov pri tvorbe kompenzačného modelu odmeňovania a realizácii mzdových štruktúr. Na základe analýzy údajov vedeckých výskumov a skúseností z firemnej praxe rozvoja tarifného odmeňovania za prácu sa zovšeobecňujú koncepčné základy pre tvorbu kompenzačného modelu odmeňovania za prácu a sa zdôvodňujú sociálno-ekonomické podmienky jeho aplikácie v mimorozpočtovej sfére hospodárstva. Zároveň sa skúmajú a analyzujú mechanizmy tvorby koncepčno-metodologických prístupov a nástrojov formovania a zavádzania kompenzačných platobných modelov a rozpracováva algoritmus realizácie kompenzačného modelu odmeňovania za prácu na úrovni výrobných podnikov a mimorozpočtových organizácií.

Reklama

Reklama