Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Moderné riadenie ľudských zdrojov musí viesť k vysokej kvalite ľudského potenciálu, schopného zvládať vysoké nároky neustále sa meniaceho podnikateľského prostredia.
Kniha Pojištění a pojišťovnictví je určena především k seznámení se základními principy fungování komerčního pojištění. Má objasnit obsah jednotlivých pojmů užívaných v komerčním pojištění, vysvětlit vztahy v rámci komerčního pojištění a pojišťovnictví jako specifického finančního odvětví ekonomiky.
Publikace je inovací textu, který je více než patnáct let úspěšně využíván jako učební materiál pro vysokoškolské přednášky (MFF UK, VŠE aj. včetně slovenských škol), výuku na obchodních akademiích a vyšších odborných školách příslušného zaměření, školení v rámci kursů pořádaných různými finančními a ...
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ možnosť oboznámiť sa s bohatstvom poznatkov, týkajúcich sa cestovného ...
Atraktívna obrázkovo-textová kniha prostredníctvom tisícky reprezentatívnych objektov – výtvorov človeka a prírody – výstižne vypovedá o Slovensku, o tom, že jedinečnosť tejto krásnej krajiny si skutočne zaslúži pozornosť. Kráčali ňou európske dejiny a zanechal na nej pozoruhodné stopy aj geologický ...
Druh sortimentu : Kniha, Makroekonomie a ekonomická analýza, Autoři : Josef Vlček, Rok vydania : 2017,
Kniha - autorka Hana Urbancová, 260 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha sa zaoberá nanajvýš aktuálnou témou age manažmentu, najmä potom dopady zmien vo vekovej štruktúre zamestnancov v súvislosti s demografickým vývojom, predovšetkým s ohľadom na zabezpečenie optimálneho využitia potenciálu ...
Kniha - Oldřich Rajsigl; Peter D. Schiff, 256 strán, český, pevný s krytom na matrac V roku 2007, keď svet stál na pokraji najväčšej ekonomickej katastrofy za niekoľko generácií, len hŕstka ekonómov vytušila, že sa na obzore sťahujú mračná. Po troch rokoch trápenia ponúka dnes ekonomická obec riešenia, ...
Kniha - Paul Midler, 272 strán, česky, brožovaná bez krytu matracov Hygienické ochranné pomôcky? Čo vás nemá, tie zamestnanci v skutočnosti vôbec nepoužívajú. Dobré vzájomné vzťahy? Kdeže, tu filozofie"náš zákazník, náš pán" rozhodne neplatí. Kvalita vyrobeného tovaru? Tá sa musí čo najskôr znížiť. Samozřejmě ...
2014. Zorientujte se ve vlastnich financich!V knize se dozvite, co je dulezite pri financnim planovani a na co je potreba dat si pozor. < p> Ziskate rady, jak nedelat hloupe zacatecnicke chyby a zbytecne se nepripravovat o penize. Kazda chyba totiz muze byt
Kniha - Michael Bungay Stanier, 224 strán, český, masívny s lesklým krytom Kniha Michaela Bungay Staniera tvrdí, že koučovanie sa stáva každodennou pravidelnou činnosťou, a ak prebieha správne, manažéri a ich tímy môžu urobiť oveľa viac práce za podstatne menej času. Autor má s koučovaním dlhoročné skúsenosti ...
Knihu Kreativita v reklamě (Pavel Horňák) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.