Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Knihu Jízda života (Paul Teutul) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor James Watt, 252 strán, český, pevný bez lesklého krytu Múdra a zábavná kniha od zakladateľa minipivovaru BrewDog zhŕňa podstatu nevídaného úspechu, ktorého James Watt dosiahol punkovým prístupom."Nestrácajte čas s pitomými podnikateľskými plánmi. Zabudnite na čísla o predaji. Nedbajte na ...
Knihu O podstatě reklamy (Jaroslav Světlík) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Táto publikácia je jedným z výsledkov projektu Koombinatorickej aukcie - modelovania a analýzy. Kniha je určena pre výzkumníkov, ekonómov, systémových pracovníkov, manažérov, študentov ekonomických a technických vysokých škôl a fakúlt.Dátum vydania: 21.12.2012Vydanie: 1.Väzba: viazanáISBN: 978-80-7431-099-7Strán: ...
Knihu Management podnikové informatiky (Jiří Voříšek, Jan Pour) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Knihu Jak na reklamu (Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Knihu Jak na média (Jan Pospíšil) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha fotografií, ktorá chce ukázať slovenských hudobníkov tak, ako ich zachytili objektívy v rôznych všedných i výnimočných okamihoch. Dôležitým kritériom výberu bola dostupnosť takej fotografie, ktorá vyjadruje osobnosť, vzťah, situáciu, význam okamihu či atmosféru doby. Chceli sme vytvoriť súbor fotografií, ...
Kniha - Nepomuk Gasteiger, 236 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Aký je typický konzument? Ako sa vyvíja a ako ho najlepšie manipulovať? Čoho dosiahla ochrana spotrebiteľa? Hoci kniha Nepomuka Gasteiger opisuje vývoj konzumenta v Spolkovej republike, celkom iste môže byť veľmi podnetná aj pre ...
Státní regulace dodavatelských řetězců se stala aktuálním tématem na české politické scéně. Jedním z problémů při prosazování regulační politiky je zdůvodnění uvažovaných opatření z hlediska ekonomické teorie. Kniha přináší podrobnou mikroekonomickou analýzu tržní neefektivnosti, způsobené přítomností ...
Kniha - autorka Zuzana Černá, 266 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia je písaná v českom jazyku, s prekladom do jazyka nemeckého. Je určená pre účtovné pracovníkov, audítorov, poradenské organizácie, jazykové a ekonomické školy, študentov a pedagogických pracovníkov ekonomických škôl, ...
Publikace určená podnikovým manažerům a studentům VŠ přibližuje základní principy, metody a nástroje moderních podnikových financí. Kniha je jedinečná tím, že oproti klasickým mainstreamovým publikacím v této oblasti se zaměřuje více na výklad problematiky pomocí příkladů z běžného života a na specifika ...
Podnikateľský mýtus Prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť Michael E. Gerber Pri podnikaní sa môžu ľudia dostať do situácie, keď im práca prerastie cez hlavu a ich podnikateľský sen sa mení na nočnú moru. Ako teda budovať podnik tak, aby prirodzene rástol a zároveň nespravil z vássvojho ...
Forex.Milan Bachratý.Anotácia: Táto kniha je praktická príručka s jasným krok-za-krokom návodom, ako si úspešné vytvoríš, otestuješ, zoptimalizuješ a následne budeš obchodovať tvoju vlastnú stratégiu.Základné piliere každého úspešného obchodníka sú profitabilná stratégia, disciplína a money management.Dobrodružstvo ...
Kniha - autor Vojtěch Untermüller, 160 stran, česky Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet ...
V této knize najdeš kompletní návod, jak si zabezpečíš dostatečný příjem, nejprve aktivní a potom pasivní, který pokryje všechny tvé náklady na živobytí, zábavu, hobby a partnerský život. Přesně ti vysvětlím postup, krok za krokem, jak si najdeš oblast, kterou se chceš zabývat celý život, která tě naplňuje, ...
Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž ...
Kniha Co je nového v počítačových hrách. Jediný po česky písaný prehľad a iba druhá Kniha v českom jazyku z oblasti game studies. Ako hry rozprávajú príbehy a ako sa menila ich úloha v spoločnosti? Čo preukázali výskumy rokmi medializovanej otázke, či hranie hier zvyšuje agresivitu hráčov? Aké etické ...