Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Inventár tejto knihy je plný úžasných zbraní, šialených outfitov, hrozivých výbušnín a rôznych časovo limitovaných modov. Spoznáte tajomné miesta na mape, skvelé vozidlá, herné frázy či pozoruhodné stavby. V knihe dokonca nájdete aj priestor, kde si môžete zapísať svoje najobľúbenejšie vychytávky, vyznamenania ...
Bratislava v Európe a Európa v Bratislave v 18. a 19. storočí. Rozpráva o histórii Slovenska a okolitých štátov, Maďarska, Rakúska, Česka a čiastočne Poľska, pretože Bratislava vždy bola mestom na hranici, priesečníkom, v ktorom sa odrážajú dejiny veľkej časti Európy.Kniha sa začína v časoch osvietenstva, ...
Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. ...
Kniha - autor Michaela Daňková, 184 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nevychádzate so svojím šéfom? Povieme vám, prečo to medzi vami"neklape". Máte nového šéfa a nechcete nič pokaziť? Poradíme vám, ako na to. Inšpirujte sa príbehy zo života a zistite, čo zafungovalo inde. Táto kniha vnesie do ...
Druh sortimentu : Kniha, Neučebnice ekonomie, Autoři : Lenka Farkačová, Rok vydania : 2021,.
Predkladaná publikácia popisuje procesy podniku v podobe ich finančného vyjadrenia.
Publikácia predstavuje postupný rozvoj cirkulárnej ekonómie ako reakciu na presadzovanie cirkulárnej ekonomiky v reálnom svete a tiež.
Druh sortimentu : Kniha, Ukradený potenciál, Autoři : Claudio Depeyrac, Rok vydania : 2013,
Knihu Jak na média (Jan Pospíšil) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor Ivana Kraftová; Martin Maštálka; Zdeněk Matěja; Ondřej Svoboda; Pavel Zdražil, 188 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Motiváciou autorov pre vznik tejto monografie bola snaha o otvorenie nového pohľadu na vnímanie reality, v ktorého centre je koncept bezpečného rozvoja regiónu, ...
Kniha - autor Jan Ondrej, 0 strán, česky, Monografia venovaná ukončenie podnikania čitateľa podrobne prevedie ako všeobecnými informáciami o skončení podnikania (napr. štatistickými údajmi o tom, aká je šanca nového podniku prežiť prvý rok), tak konkrétnymi prípadmi (napr. diagnostickým testom, či existujúce ...
Kniha - autor František Janatka, 340 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha predstavuje praktickú učebnú pomôcku najmä pre študentov ekonomických odborov. Autori v knihe vykladajú vzťah podnikania a globalizácie veľmi komplexne; reflektujú nielen finančné a ekonomické, ale aj priestorové, sociálne, ...
Knihu Jak na reklamu (Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autorka Hana Urbancová, 260 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha sa zaoberá nanajvýš aktuálnou témou age manažmentu, najmä potom dopady zmien vo vekovej štruktúre zamestnancov v súvislosti s demografickým vývojom, predovšetkým s ohľadom na zabezpečenie optimálneho využitia potenciálu ...
Inspirativní, plné odvahy i vytrvalosti. Takové jsou příběhy nejlepších podnikatelů České republiky v knize Podnikatelé desetiletí. Mapovali jsme jejich kroky od první koruny investované do podnikání až po miliardy, které jejich společnosti dnes vydělávají. Ať hledáte recept na úspěch v podnikání, nebo ...