Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Monografie se věnuje aplikaci teorie personálního řízení ve specifickém odvětví služeb. Vedle praktických poznatků z oblasti personalistiky kniha přináší ucelený přehled základních oblastí pracovního práva a do značné hloubky rozebírá také aktuální judikaturu. Kniha tak bude vítaným pomocníkem personalistům ...
Kniha - autor Milan Oreský, 352 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu.Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálny a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktore predstavujte teoretické výstupy vedeckej práce pedagógovia katedry marketingu, ale ide aj o poznatky ...
Učebnica sa venuje výzve vzdelávania v 21. storočí, ktoré predstavuje tvorbu takého edukačného prostredia, v ktorom sa uplatnia morálne a etické prístupy k rozhodovaniu. Je rozdelená na päť kapitol. V prvej a druhej kapitole približuje témy súvisiace s problematikou plurality kultúr a komunikácie ako ...
V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej ...
Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového ...
Kniha - Peter Horniaček; Viera Mezeiová, 648 strán, slovenčina, Komentár k zákonu o dani z príjmovej vychádza v edícii praktických komentárov vydavateľstva Wolters Kluwer. Cieľom autorského kolektívu bolo poskytnutie čitateľom čo najzrozumiteľnejšie vysvetlenie zákona o dani z príjmovej a umožniť im ...
Kniha - autor Milota Vetráková, 196 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať teoretické poznatky domácich a zahraničných autorov Vrátane vlastných názorové na dôležitosť ľudských zdrojov # pri riadeni práce v hoteloch, poukazy na postupy najlepšej praxe uplatňovanej ...
Druh sortimentu : Kniha, Zvyšte obrat a zisk firmy, Autoři : Petr Pištělák, Rok vydania : 2018,
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik.V prvej časti sa zameriava na vymedzenie podstaty podniku a podnikania, charakteristiku podnikov podľa právnej formy, združovanie ...
Učebnica rieši problematiku obchodných spoločností z účtovného hľadiska. Je rozdelená do siedmich kapitol. V jednotlivých kapitolách nájdete charakteristiku účtovných jednotiek v súvislosti s povinnosťou viesť účtovníctvo a zostavovať účtovnú závierku, ďalej sa rieši problematika založenia a vzniku obchodných ...
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na ...
Bratislava v Európe a Európa v Bratislave v 18. a 19. storočí. Rozpráva o histórii Slovenska a okolitých štátov, Maďarska, Rakúska, Česka a čiastočne Poľska, pretože Bratislava vždy bola mestom na hranici, priesečníkom, v ktorom sa odrážajú dejiny veľkej časti Európy.Kniha sa začína v časoch osvietenstva, ...
Naučte sa, ako pracovať so základnými účtovnými výkazmi (súvaha, výkaz ziskov a strát a cash flow) pri spracovávaní finančnej analýzy.