Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Bill Campbell played an instrumental role in the growth of several prominent companies, such as Google, Apple, and Intuit, fostering deep relationships with Silicon Valley visionaries, including Steve Jobs, Larry Page, and Eric Schmidt. In addition, this business genius mentored dozens of other important ...
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej ...
Publikácia je zameraná na precvičenie jednotlivých ustanovení všeobecnej časti záväzkového práva so zameraním na aplikáciu ustanovení Obchodného a Občianskeho zákonníka vo vzťahoch medzi podnikateľmi, ktoré nie sú upravené v Obchodnom zákonníku. V prvej časti sú prípady spracované v procese predchádzajúcemu ...
Vytvorte ho rychle a spravne behem jednoho dne Tato kniha je neocenitelnym pomocnikem pri tvorbe podnikatelskeho planu. Je zvlaste vhodna pro podnikatele, kteri zadaji o bankovni uver nebo shaneji finance pro rozvoj svoji firmy. Jedna z nejuznavanejsich odbornic v oblasti drobneho podnikani ve Spojenych ...
Cieľom publikácie je poskytnúť ucelený pohľad do sveta nákladov a cien. Na základe analýzy základných pojmov a vzťahov sa zameriava na možnosti členenia nákladov, prístupy a metódy tvorby cien, kalkulačné metódy využiteľné v podnikovej praxi pri riadení nákladov, rozhodovaní či tvorbe cien. Slovenský ...
Knihu Zlatá pravidla obchodního vyjednávání (Phillippe Korda) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Knihu Jak prodávat, když nikdo nekupuje (Dave Lakhani) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ...
Veřejné finance jsou diskutovaným tématem nejen na úrovni veřejné ekonomiky, podstatný vliv mají také na podnikové procesy. Do oblasti veřejných financí se promítá také proces ekonomické integrace. V České republice, kde dochází k častým změnám v právních předpisech, je třeba na veřejné finance pohlížet ...
Kniha - autor Jan Broulík; Jan Bartošek, 198 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Publikácia predstavuje ekonomickú analýzu práva ako interdisciplinárny a kontextuálny prístup k právu, ktorý môže tuzemské právnej teórii a praxi mnohé ponúknuť. Reaguje na vzrastajúci záujem právnickej obce o tento ...
Autori vysokoškolskej učebnice sú erudovaní odborníci z Ekonomickej univerzity v Bratislave a z hospodárskej praxe. Cieľom vysokoškolskej učebnice je prezentovať problematiku kontrolovania. Pri koncipovaní publikácie a pri jej samotnej realizácii kolektív autorov rozpracoval problematiku kontrolovania ...
Druh sortimentu : Kniha, Zvyšte obrat a zisk firmy, Autoři : Petr Pištělák, Rok vydania : 2018,
Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření našeho vkusu? A jak firmy a reklamní agentury využívají ...
Cieľom publikácie je podpora a pomoc ekonomickým subjektom v začiatkoch a v priebehu ich podnikania, ako aj pri optimalizácii ich daňovej povinnosti, a charakteristika súčasného stavu a vybraných faktorov, ktoré majú najvýznamnejší vplyv na podnikanie právnických osôb v Slovenskej republike. V úvode ...
"Tvrdě pracuj a vyděláš si peníze." Zdá se vám to povědomé? Jan Široký vám ve svém bestselleru, který po letech znovu vychází jako kompletní průvodce světem obchodování opcí, ukáže, že tomu může být i jinak. S minimální časovou investicí dokážete pravidelně a dlouhodobě zhodnocovat svůj kapitál například ...
Kniha - Daniel H. Pink, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Tradičné spôsoby predaja a obchodničení sú nenávratne minulosťou, pre úspechoch prezentáciu produktu či služby sú potrebné nové schopnosti a zručnosti. Dostupnosť informácií berie predajcom náskok, kupujúci je častokrát rovnako dobre ...
Kniha je určená všetkým tým miliónom ľudí, ktorí sa ocitli na nejakej životnej križovatke – dopadla na nich svetová ekonomická kríza a nevedia, čo majú robiť, ako do budúcnosti riešiť svoju finančnú situáciu.
Poznejte postupy a nástroje úspěšného interim a krizového manažera, který byl během své více jak patnáctileté praxe zodpovědný za řešení podnikových krizí a restrukturalizace řady významných společností. Kniha je na trhu zcela ojedinělá, protože postupy řešení krizí podniků bývají důvěrnou záležitostí ...
Kniha - autorka Hana Scholleová, 272 strán, česká, masívna bez lesklého krytu Chcete zvládnuť základy ekonomického a finančného riadenia firiem? Potrebujete si doplniť chýbajúce znalosti? Chceli by ste rozumieť svojim kolegom z ekonomického oddelenia a podkladom, ktoré pripravujú? Potom je táto kniha ...