Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy a marketingu s jasným cieľom a zadaním: Spísať najlepších 123 tipov pre online ...
Možno ste sa pre slobodu rozhodli len včera a možno máte za sebou už dlhoročnú prax. Ak si do kolónky Zamestnanie vpisujete: na voľnej nohe, túto knihu by ste si rozhodne nemali nechať ujsť. Môže vám zachrániť krk. Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ ...
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym ...
Pre��tan�m u�ebn�ho textu �los�rov�, A. a kolekt�v: ��tovn�ctvo (Wolters Kluwer, 2016) z�skaj� �itatelia teoretick� poznatky, ktor� si overia, upevnia a roz��ria pomocou rie�enia praktick�ch pr�kladov nach�dzaj�cich sa v tomto praktiku. Praktikum vych�dza ...
Vysokoškolská učebnica a príručka pre všetkých, ktorých zaujíma žurnalistické písanie. Autorka vsadila problematiku novinárskych žánrov do širšieho kontextu štylistiky, podrobne sa venuje najmä kategórii žánru ako takého, so zaujímavými presahmi až k Aristotelovi a Vergíliovi. Predstavuje klasické slovenské ...
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí ...
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile poznáte, jaké jsou příčiny námitek a jak je zvládat, pak pomocí ověřených postupů dokážete jednoduše "cvičit" s druhými při prodeji.
Titul obsahuje riešenia prípadov z praxe k týmto témam: - Zdravotné poistenie - Virtuálna mena – daňový a účtovný pohľad - Osobná spotreba podnikateľa v daňových výdavkoch - Zákon o dani z príjmov, Daň z pridanej hodnoty, Automobil v podnikaní - Podvojné účtovníctvo, Jednoduché účtovníctvo - Zákonník ...
Vyvodzovanie trestnej zodpovednosti voči právnickým osobám presahuje rámec trestného práva, keďže má vplyv na činnosť orgánov, ktoré registrujú právnické osoby a tých, ktoré regulujú výkon špecifických činností napríklad vydávaním povolení, oprávnení, licencií a pod. Na Slovensku v minulosti platil zákon ...
Monografia je výsledkom práce výskumného kolektívu Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave a jej Inštitútu európskych, národných a globálnych štúdií pod vedením prof. RNDr. Kolomana Ivaničku, DrSc. Autori v nej venovali pozornosť teoretickým, praktickým a rozvojovým problémom ...
Hlavn�m cie�om autorov bolo prenikn�� do podstaty rodinn�ho podnikania a odhali� jeho siln� a slab� str�nky. Z�rove� nazna�uj� nov� pr�le�itosti a perspekt�vy �al�ieho rozvoja rodinn�ch firiem na Slovensku, v �eskej republike a vo svete. �itate� si postupne ...
Cieľom publikácie je komplexné a prehľadné spracovanie problematiky spoločnosti s ručením obmedzeným od jej založenia, vzniku až po možnosti zrušenia. V 300 stranách autorského textu sa podrobne venujeme právam a povinnostiam spoločníkov ako aj konateľov po právnej stránke, ale aj z pohľadu účtovného, ...
Tento aktuálny spievodca skúma proces brandingu, díva sa na princípy fungovania značky a predkladá názory, ktoré môže každý aplikovať pri svojej vlastnej práci s brandingom. Poskytuje seriózny opis jeho jednotlivých prvkov, kde ich možno aplikovať a čo nimi možno dosiahnuť. Súčasťou knihy sú aj prípadové ...
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní ...
Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. ...