Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Tajomstvo našich možností je v nás. Úspešný vedúci musí byť vedúci. Od tvorivého myslenia k tvorivému riešeniu problémov. Chcieť - vedieť - môcť. Vďaka knihe pochopíte a preveríte schopnosť byť lepším manažérom. Vytvára skvelého sprievodcu na ceste rastu osobného i organizačného potenciálu úspešnosti. ...
Kniha - autor Kenneth Blanchard; Margaret McBride, 120 stran, česky, Pevná s přebalem lesklá.Další přírůstek do celosvětově fenomenálně úspěšné řady Minutový manažer od Kena Blancharda tentokrát učí čtenáře, jak přijmout zodpovědnost za své chyby. Minutový manažer již představil svá tři tajemství managementu ...
Řešení globálních výzev dnešního světa, ať už politických, environmentálních, nebo finančních, staví před ekonomickou vědu požadavek na uvažování v širších souvislostech. Tím máme na mysli sociální, environmentální, ale i filozofický nebo etický kontext ekonomického myšlení, včetně jeho teoretických ...
Na trhu ojedinelá publikácia, vytvorená predovšetkým pre exaktne uvažujúce techniky, približuje podstatu a súvislosti troch dôležitých.
Publikácia si kladie za cieľ prispieť k poznaniu nákupu a predaja ako základných obchodných funkcií podnikov na trhu výrobnej sféry, k poznaniu ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu ...
Ako byť dobrým manažérom, zvládnuť kompetencie vedúceho pedagogického zamestnanca a úspešne riadiť zmenu v školskom prostredí? Publikácia "Manažovanie zmeny v školskom prostredí" prináša netradičný pohľad na náročné úlohy riadiaceho pedagogického zamestnanca v procese riadenia zmien na školách a v školských ...
Už trináste vydanie Daňového a účtovneho poradcu podnikateľa prináša opäť zaujimavé témy. Medzi diskutovanú tému tentokrát patrí kapitálový fond z príspevkov, ktorá rozoberá tému z pohľadu spoločnosti. Bližšie sa zameriame aj na účtovné triedy 5 a 6, ktoré sú podrobne opísané.
Kniha - autor Tomáš Lukavec, 288 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z "malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu ...
Kniha - autorka Hana Lipovská, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha je moderným sprievodcom po svete vedy, ktorá ovplyvňuje náš každodenný život. Táto netradične poňatá učebnica je plná zaujímavých príkladov sprevádzajúcich pútavý výklad, pracuje s ukážkami z dennej tlače, obsahuje úlohy ...
Kniha - Bob Nelson, 120 strán, český, pevný s lesklým obalom Naučte sa vytýčiť jasnú cestu k úspechu a efektívne a dobre spolupracujúce tím. Každý z jeho členov má svoje prednosti a vašim úlohou je zistiť, aké to sú, a všetkým delegovať jasné a zrozumiteľné úlohy. Odhaľte svoje najlepšie vlastnosti a ...
Globalizácia svetovej ekonomiky, pandemická situácia, digitalizácia a virtualizácia pracovného prostredia ovplyvňujú zásadným spôsobom riadenie ľudských zdrojov. Ako sú podniky pripravené na riadenie ľudí v digitálnej a post-covidovej ére?Monografia "Riadenie ľudí na Slovensku v digitálnej a post-pandemickej ...
Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma ...
Kniha - Dušan Šimo; Ladislav Mura, 264 strán, slovenský, pevný bez lesklého krytu Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti ...