Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha českého filosofa a esejisty J. Štogra se zabývá složitějšími souvislostmi peněz, majetku a lidských hodnot. Je určena čtenářům, kteří hledají porozumění vztahu celku lidského života a penězů a jejich roli ve společnosti. Kniha je určena také učitelům na různých stupních vzdělávání, kteří se nespokojí ...
Kniha Jak udržet slušné mzdy 02 - Romana Lešingrová máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Romana Vítková. EAN: 9788090380813 ISBN: 80-903808-1-6
Štvrté vydanie zbierky predstavuje základný študijný materiál o vybraných problémoch z oblasti daňovej sústavy platnej v Slovenskej republike v podobe riešených a neriešených príkladov. Autori zbierku rozdelili na kapitoly podľa jednotlivých druhov daní. Obsahom každej kapitoly sú teoretické otázky a ...
Druh sortimentu : Kniha, SuperHubs, Autoři : Sandra Navidi, Rok vydania : 2017,.
2014. Uznavany autor a poradce ve sve nove knize vysvetluje dva procesy, ktere by lidri a manazeri firem a organizaci meli bez zavahani zvladat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizaci a vyber cilu a metod pro odstranovani zjistenych potizi a vyuzivani
2014. < p>.Kniha seznamuje ctenare se zaklady podnikani, podnikovych hodnototvornych a vyvojovych procesu, mereni ucelnosti a hospodarnosti, resp. vykonnosti cinnosti podniku. Je urcena manazerum a podnikatelum zejmena malych a strednich podniku. Nicmene.
Inventár tejto knihy je plný úžasných zbraní, šialených outfitov, hrozivých výbušnín a rôznych časovo limitovaných modov. Spoznáte tajomné miesta na mape, skvelé vozidlá, herné frázy či pozoruhodné stavby. V knihe dokonca nájdete aj priestor, kde si môžete zapísať svoje najobľúbenejšie vychytávky, vyznamenania ...
Kniha - autor Jitka Veselá, 952 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Kniha nahlíží na problematiku kapitálových trhů velmi komplexně a z mnoha úhlů pohledu. Obecnými aspekty kapitálových trhů počínaje, přes konkrétní témata investičních instrumentů, valuačních metod, principů dílčích analýz a teorií, ...
Příručka, která encyklopedickým způsobem definuje jednotlivé výrazy, se kterými se můžete pravidelně setkat v každodenní účetní praxi. Jedná se zejména o pojmy z oblasti finančního účetnictví, manažerského účetnictví a finančního řízení. Mnohé pojmy jsou navíc vhodně doplněny názornými příklady a ilustracemi, ...
Podniková ekonomika je hospodárska vedná disciplína, ktorej objektom skúmania je podnik ako podnikateľský subjekt. Podniková ekonomika v tradičnom stredoeurópskom delení tvorí spolu s ekonómiou tzv. ekonomické vedy, pričom niekedy sa podniková ekonomika klasifikuje ako súčasť ekonómie. Podniková ekonomika ...
Cieľom predkladanej publikácie je:vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, ...
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na svetové trhy. William Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia ...
Publikace se ve svém čtvrtém vydání jako jediná na trhu nejen podrobně zabývá pravidly návrhu směrnice o společném konsolidovaném základu daně, ale taktéž upozorňuje na jeho nejasnosti a úskalí. Čtvrté vydání v reakci na světovou ekonomickou a finanční krizi a její dopady do daňové politiky EU navíc ...
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá.Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového ...
Knihu Podnikové řízení (Jan Váchal; Marek Vochozka) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov ...
Knihu Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (Jakub Slavík) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
2014. Kazdodenni vyjadreni politiku a medii k ekonomickym otazkam zneji presvedcive a v souladu s intuici. Nejde vsak jen o ekonomicke myty a iluze? Srozumitelna a ctiva kniha je urcena vsem lidem, kteri se chteji orientovat v ekonomicko-politickych nazor
Kniha - Ingrid Konečná Veverková, 152 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu.Publikácia "Rozpočet obce a vyššieho územného celku" predstavuje užitočnú pomůcky pri spracovania pre jedného z najdôležitejších dokumentov, ktore sa v podmienkach územnej samosprávy spracúvajú. Cieľom autorky Ing. Ingrid ...
Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence ...