Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor James Watt, 252 strán, český, pevný bez lesklého krytu Múdra a zábavná kniha od zakladateľa minipivovaru BrewDog zhŕňa podstatu nevídaného úspechu, ktorého James Watt dosiahol punkovým prístupom."Nestrácajte čas s pitomými podnikateľskými plánmi. Zabudnite na čísla o predaji. Nedbajte na ...
Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, or online product reviews, the information and opinions we get from others ...
Now a major motion picture. The two-time Pulitzer Prize-winning journalist Jake Bernstein takes us inside the world revealed by the Panama Papers, illicit money….
Najdôležitejšia zásada šťastného života možno vyznie ako klišé, ale je určite pravdivá: peniaze nikdy nespravia človeka šťastným. Keď mladý človek skončí vysokú školu, chce mať vlastné bývanie, auto, rodinu. A hovorí si, že keď to dosiahne, bude nesmierne šťastný. Ale keď o päť rokov má svoj byt, manželku ...
Kniha - autor Kenneth Blanchard; Margaret McBride, 120 stran, česky, Pevná s přebalem lesklá.Další přírůstek do celosvětově fenomenálně úspěšné řady Minutový manažer od Kena Blancharda tentokrát učí čtenáře, jak přijmout zodpovědnost za své chyby. Minutový manažer již představil svá tři tajemství managementu ...
Na trhu ojedinelá publikácia, vytvorená predovšetkým pre exaktne uvažujúce techniky, približuje podstatu a súvislosti troch dôležitých.
Publikácia si kladie za cieľ prispieť k poznaniu nákupu a predaja ako základných obchodných funkcií podnikov na trhu výrobnej sféry, k poznaniu ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu ...
Ako byť dobrým manažérom, zvládnuť kompetencie vedúceho pedagogického zamestnanca a úspešne riadiť zmenu v školskom prostredí? Publikácia "Manažovanie zmeny v školskom prostredí" prináša netradičný pohľad na náročné úlohy riadiaceho pedagogického zamestnanca v procese riadenia zmien na školách a v školských ...
Kniha - autor Tomáš Lukavec, 288 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z "malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu ...
Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma ...
Tajomstvo našich možností je v nás. Úspešný vedúci musí byť vedúci. Od tvorivého myslenia k tvorivému riešeniu problémov. Chcieť - vedieť - môcť. Vďaka knihe pochopíte a preveríte schopnosť byť lepším manažérom. Vytvára skvelého sprievodcu na ceste rastu osobného i organizačného potenciálu úspešnosti. ...