Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších ...
Warren Buffett\''s Stock Portfolio is the first book to take readers deep into Warren Buffett\''s investment portfolio. Each of Buffett\''s current stock investments is analyzed in detail with information as to why Buffett found these attractive businesses and how he determined that they are good long-term ...
Kniha je koncipována jako systémově pojatá odborná publikace, jejímž cílem je co nejkomplexněji postihnout principy a zákonitosti fungování finančních trhů. Po základech teorie finančního trhu a systemizaci jednotlivých finančních institucí a jejich produktů je následně řešena otázka úroku jako nejvýznamnější ...
TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání" a ještě si celý ten proces skvěle užívali.Kniha je určena ...
Kniha - Alena Lochmanová, 108 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Učebnica Personalistika vás prevedie vybranými oblasťami zo sveta personalistiky a riadenia ľudských zdrojov. Zistíte, čo je to personalistika, v čom sa odlišuje od riadenia ľudských zdrojov, aké sú jej ciele, čo je náplň činnosti ...
Táto kniha ponúka teoreticko-praktický manuál pre prácu v oblastiach styku so zákazníkom, obchodu a marketingu – od vyhľadávania a.
Publikácia sa zaoberá novinárskymi žánrami, ich dnešnou podobou, čitateľskými skúsenosťami a praktickými potrebami. Mnoho z textov bolo a je súčasťou prednáškových cyklov, viaceré pasáže vznikali ako repliky v rámci diskusií s budúcimi žurnalistami. Nejde však o klasickú publikáciu, v ktorej by sa dávali ...
Publikácia obsahuje:.Daňové zákony:.Zákon o dani z príjmov.Zákon o DPH.Zákon o používaní elektronickej registračnej pokladnice.Zákon o miestnych daniach a miestnom poplatku + daň z nehnuteľností.Zákon o dani z motorových vozidiel.Zákon o správe daní a poplatkov.Postupy účtovania:.Postupy účtovania - ...
Publikácia sa zameriava na charakteristiku oblastí, ktoré determinujú podnikateľskú činnosť na medzinárodných trhoch. Jej úlohou je priblížiť a vysvetliť princípy fungovania podnikateľskej činnosti v medzinárodnom prostredí z makroekonomického pohľadu (determinanty, faktory a vývoj medzinárodného podnikania, ...
Ako každá ľudská činnosť aj práca manažéra má sociálny charakter a význam. Už dávno sa preukázalo, že pre úspech organizácie je dôležitá nielen odborná, technická kvalita pracovníkov, ale aj ich schopnosť a ochota vstupovať a pozitívne pôsobiť v medziľudskej sfére. Veľmi úspešní pracovníci sa vyznačujú ...
Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů (IS) se seznámí s možnými přístupy k aktualizaci IS a ICT, ...
Kniha - Susanne Beermannová; Monika Schubachová; Ortrud E. Tornow, 176 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu V knižke nájdete 124 zaujímavých a osvedčených hier, ktoré spestria a obohatia každý workshop, seminár či míting. V pravú chvíľu podporí kreativitu, povzbudí koncentráciu a prinesú aj odreagovanie. ...
Štvrté vydanie zbierky predstavuje základný študijný materiál o vybraných problémoch z oblasti daňovej sústavy platnej v Slovenskej republike v podobe riešených a neriešených príkladov. Autori zbierku rozdelili na kapitoly podľa jednotlivých druhov daní. Obsahom každej kapitoly sú teoretické otázky a ...
Len máloktorá vec vie ľudí zaujať viac ako peniaze. Vychádzajúc z ekonomickej teórie ide o jediný statok, ktorý nedokáže nikdy u ľudí vyvolať pocit uspokojenia potreby. Akékoľvek množstvo peňazí totiž vlastníme, vždy by sme chceli mať ešte viac. Podoba peňazí sa časom menila. Pôvodne to boli úžitkové ...