Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Chcete získat komplexní přehled v účetnictví? S touto knihou to zvládnete bez potíží! Celý text je srozumitelným způsobem zpracován jak pro úplného začátečníka, studenta, absolventa rekvalifikačního kurzu, tak pro účetního, který si chce zopakovat některé účetní souvislosti. Seznámíte se nejdříve se ...
Publikácia obsahuje:Daňové zákony:.. Zákon o dani z príjmov.. Zákon o DPH.. Zákon o používaní elektronickej registračnej pokladnice.. Zákon o miestnych daniach a miestnom poplatku + daň z nehnuteľností.. Zákon o dani z motorových vozidiel.. Zákon o správe daní a poplatkovPostupy účtovania:.. Postupy ...
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pre komunitu a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR ...
Naučte sa vymýšľať, natáčať a strihať videá ako známi youtuberi Chcete natáčať zaujímavé videá? Chcete byť na YouTube videní a zbierať subscriberov? Tak v tom prípade držíte v ruke tú správnu knihu, ktorá vás naučí, ako natáčať a strihať zaujímavé videá bez toho, aby ste si museli kupovať hromadu drahého ...
Publikácia je určená obchodníkom, marketingovým manažérom, pracovníkom marketingu, reklamným a direct mailovým agentúram. Ponúka vám desiatky skutočných obchodných listov s ponukami, ktoré zarobili milióny - dokázali čitateľa zaujať a presvedčiť ho, aby si výrobok alebo službu následne objednal. Dozviete ...
Rámcovým tématem je vztah literatura médií, přičemž pojem média je chápán v nejširším slova smyslu. Úvodní text se věnuje transpozici evangelijní zvěsti do písemného kódu helénského světa. Text docenta Divadelní fakulty Janáčkovy akademie múzických umění Davida Drozda se věnuje divadelních adaptací literárního ...
Kniha - Pavel Kohout, 272 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Osvedčený plne aktualizovaného investičné bestseller známeho autora je určený laikom i profesionálom a poskytuje veľmi čitateľnú formou základné praktické informácie o investičnom manažmente, o modernej teórii portfólia, o správaní akcií, ...
Knihu Marketing jako šachová hra (Jaroslav Tručka) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Štvrté vydanie zbierky predstavuje základný študijný materiál o vybraných problémoch z oblasti daňovej sústavy platnej v Slovenskej republike v podobe riešených a neriešených príkladov. Autori zbierku rozdelili na kapitoly podľa jednotlivých druhov daní. Obsahom každej kapitoly sú teoretické otázky a ...
Len máloktorá vec vie ľudí zaujať viac ako peniaze. Vychádzajúc z ekonomickej teórie ide o jediný statok, ktorý nedokáže nikdy u ľudí vyvolať pocit uspokojenia potreby. Akékoľvek množstvo peňazí totiž vlastníme, vždy by sme chceli mať ešte viac. Podoba peňazí sa časom menila. Pôvodne to boli úžitkové ...
Monografia zaujímavo spracúva pohľad na život a dielo významného slovenského národohospodára, Dr. Ing. Petra Zaťka. Počas jej čítania nahliadnete do každodenného života Petra Zaťka, oboznámite sa s jeho tvorbou a takisto s jeho pôsobením v hospodárskej politike. Najväčšia pozornosť sa venuje predovšetkým ...
Globalizácia a digitalizácia predstavujú významné megatrendy, ktoré podstatným spôsobom vplývajú aj na výber daní vo svete. Na jednej strane predstavujú pre finančné správy nové výzvy a na strane druhej ponúkajú nové možnosti. Vo viacerých svetových ekonomikách už sú rozvinuté iniciatívy súvisiace s ...
Kniha - autor Milan Oreský, 352 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu.Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálny a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktore predstavujte teoretické výstupy vedeckej práce pedagógovia katedry marketingu, ale ide aj o poznatky ...
Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií ...
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik.V prvej časti sa zameriava na vymedzenie podstaty podniku a podnikania, charakteristiku podnikov podľa právnej formy, združovanie ...
Výber z najčítanejšieho ekonomického blogu na svete. Pri príležitosti desiateho výročia vydania Freakonomics autori prinášajú výber najlepších príspevkov z rovnomennej stránky. Za dekádu sa stal z Freakonomics svetový fenomén, predalo sa vyše 7 miliónov kníh preložených do vyše 40 jazykov. Rovnako populárnou ...
FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLER Jim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov, pričom sa opierali o šesťročný ...
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový ...